!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

6.من مینویسم تو بخوان :)

اگه بخوام برای بار سوم راجع به "عشقه" بنویسم تعجبی نداره!چون خیلی متاثر شدم

عشقه داستانی راجع به نرگس یادگاری,دانشجوی پزشکی تهران هست که با سختی وارد دانشگاه میشه و اونجا عشقه ی عشق زندگیشو تغییر میده!

نکته ی جالب تر اینجاست که این رمان خیالی نیست!بلکه نرگس یادگاری همکلاسی خانوم مهرنوش صفایی نویسنده رمان بودن!خیلی جالبه,خیلی! :)

امروز که فهمیدم عشقه دومی هم سالها بعد نوشته شده و میتونم سرنوشت نرگس رو متوجه شم خوشحال شدم,هرچقدر تلاش کردم هیچ نسخه ای از "عشقه۲" برای دانلود پیدا نکردم!! اگه شما پیدا کردید به من معرفی کنید لطفا؛چون واقعا مشتاقم بخونمش

درضمن اگر میخواید با خانوم مهرنوش صفایی بیشتر اشنا شید اینجا رو ببینید

پست قبلی بهتون پیشناد دادم,اما الان میگم حتما بخونید!

توی سایتشون هم عذرخواهی کردم!

و اینکه امروز خووووبم:)

اتاق من از مودم خیلی دوره و عملا هیچ اینترنی ندارم اونجا! دیشب برای نوشتن پست قبلی اومدم بیرون توی راهرو پشت در اتاق داداشم نشستم,یهو مامان از اتاقش اومد بیرون رفت تو اشپزخونه.من اگر میخواستم برگردم اتاقم باید از راهروی جلو اشپزخونه میگذشتم,یه عملیاتی بود که نگو:) هرکاری کردم نشد! منو دید , گفت این موقع بیداری چیکار میکنی؟ گفتم هاع؟!! هیچی!

هیچی دیگه تا دوازده ظهر خواب بودم بعدشم نشستم درس خوندم

از وقتی مامان حساسیت این چندسال اخیر کنکور رو دیده خیلی حساس شده!به طوری که تا قبل از تابستون اصلا نمیفهمید من کی میرم مدرسه و کی امتحان دارم,صحبتهامون هم درسی نبود,ولی الان فقط راجع به درس با من صحبت میکنه,حتی میدونه چه کتابیو چند فصل خوندم!!هلاکم کرده اصن:))

احساس بچگی دارم:-\ خب حالا مگه چیه؟!کنکوره دیگه!نظارت نمیخواد که بابا :-\

عصر بهم میگه ببینمت!چرا چشم چپت کوچولو شده و زیرش گوده؟!! اها نمیخواد بگی بخاطر دیشبه که نخوابیدی,امشب دیگه گوشیتو ازت میگرم!!!

متعجب شدم شدیییییید!!!! احساس این ۱۲_۱۳ساله هایی بهم دست داد که اول مهر گوشی و تبلت و لپ تاپ و... رو میدن باباشون!و عاقل درس میخونن:))))

اخه برای منی که هیچ وقت در طول این چند سال تحصیلم کسی بهم نگفت بخون,نخون الان خیلی مسخره ست:))

الان هم مادرجان خوابیده که من دارم مینویسم:)) ینی به اینجا رسیده ها!!

لازمه بازم بگم مطالعه خیلی برام لذت بخشه؟!خیلی عالیه

لیموشیرین تازه ام میکنه:))

_خواهرم سرماخورده,تب داره لپهاش گل انداخته! اللهم اشف کل مریض

یعنی اینقدرکتاب جذابیه کهچن تا پست در موردش نوشتی؟؟
از نظر خودم اره :-)
سلام 
دوست عزیز 
ما از بلاگفا به بیان اومدیم 
فالوتون کردیم لطفا بیایین وبمون اگر خواستین فالومون کنید 
سلام
ممنون,فالو شدید!
اگه تضمین میکنی از این رمانای آبدوغ خیاری ایرانی نباشه بخونیم :دی 

راستی عکس گذاشتنه درست شد ؟ 
من چون با بقیه رمانها متفاوت بود و نمیشد حدس زد اخرش چی میشه,و چون داستان واقعی بود خیلی مجذوبش شدم
اتفاقا ساده است,به همون سبک سال زندگیشون,بعد از پایان تحصیلشون هشت سال بعد نویسنده دوستشو میبینه و عشقه۲ رو مینویسه
برام جذاب بود
میترسم تضمین کنم :-)))
عکسه نه :-\ نمیشه نمیدونم چرا
میتونم از گوگل اپلود کنما,اما نمیدونم اینجا دقیقا کجا لینکشو بذارم
از همینجا مستقیم هم نشد
رمان خوبیه 
ایشالله خواهرتم خوب بشه 
اوهوم
ممنون عزیزم
راستی راجع ب ادرس متوجه شدم مرسی
میشه خلاصع اش و پایانش رو بهم بگی؟؟
+اگر بمانم کتاب فوق العاده ای هست وقت کردی بخونش حتما..ی فیلم هم از روش ساختن ک اونم جالبه
ااا چه خووووب,مثل کتاب راز که فیلم شد
حتما میخونمش بعدا
پایان داستان"انتظار"
خلاصه اش هم توی پست نوشتم
سلام لیمو جان ^_^ من که عاشق رمانم ولی خب وقتی میخونم یه ده روزی مغزم درگیر میشه :دی اینه ک فعلا نمیخونم ولی بعد کنکور حتما میخونمش باید جذاب باشه... ههه توی سال کنکور این موارد عادیه! حالا یه مورد دیگه هم هست تو این سال که وقتی آزموناتو خوب بدی اصلا نمیان کارنامتو ببینن ولی امان از وقتی که بد بدی هی میگن کارنامت نیومد ببینم چیکار کردی؟! نمیفهمم از کجا میفهمن خراب کردی!!
سلام عزیزم
توی بلاگفا نمیتونم ادرس بذارم نمیدونم چرا :-\  ولی پیدام کردی:-)
ارررره دقیقا :-))) شانس نداریم اصن!
خدا شفاش بده. میگن دم کرده ی آویشن خوبه واسه سرماخوردگی.
همه همین جوریم. معتاد به اینترنت. تو فقط تنها نیستی.
چندمین ساله که کنکور میدی؟ مادرت حس مادرانه ش رو نمی تونه سرکوب کنه. بهش حق بده اگه به خاطر نگرانی هاش حتی سر گوشی و اینترنت از شام و نهار محرومت کنه! بلکه بری سر درسات.
ممنون
کلی از اینا خورده
ولی من معتاد اینترنت نیستم:-))) معتاد کتابم.اون شب هم بخاطر کتاب خوندن تا اون موقع بیدار بودم
من تاحالا کنکور ندادم,امسال پیش دانشگاهی هستم
:-)
سلام به شما دوست عزیز
یه پیشنهاد ویژه دارم برات
اگر دوست داری بازدید کننده های سایتت زیاد بشه به سایت ما حتما بیا
اگر دوست داری نرم افزار رو بخری
 1000 بازدید رایگان برای تست نرم افزار برای سایت شما ارسال میشه فقط برای اعتماد به ما و اطمینان شما

فقط کافیه یکبار امتحان کنی
سلام
ممنون! 
سلام عزیزم!
مرسی از راهنمایی خوبت !
با اصول خلاصه نویسی کاملا آشنا هستم و کما بیش دوم رو خلاصه نویسی کردم!!!
مرسی از انرژی مثبتت مهربونم :)

+ من میرم سوم دبیرستان بار قبل هم گفتماااااا
سلام سمانه جان
خواهش میکنم,قبلا نگفته بودی وگرنه یادم بود :-)
افرین عالیه حتما ادامه بده
((((: رمانخوبیه... الهی ابجیت تواین فصل سرماخورده
اوهوم :-\
نه تو بیان آپلود کن دیگه، رو اون ایکونی که گقتم کلیک کن بعد یه صفحه برات باز میشه که باید عکسو اپلود کنی بعد که آپلود میشه دقیقا تو همون صفحه عکسه میاد برات بعد پایین عکس یه علامت +هست اونو میزنی سایز عکسو متوسط انتخاب میکنی و افزودن به پست رو انتخاب میکنی ،
به امید روزی که پست بزاری بیام ببینم عکس داره :-))
کلا بیان یخورده مسخره بازیاش زیاده 
مسخره بازی که چه عرض کنم ولی نسبت به بقیه عالیه:-)
انشاااالله
تلاشمو میکنم ! ممنوووووونم عزیزممم
ممنون
خواهش میکنم! ولی دقیقا چرا؟! 
:-)
مشتاق شدم که بخونمش فعلا یه رمان طولانی دارم میخونم ولی بعد اون حتما میخونمش.سال کنکورحساسیتا زیاد میشه منم مثه تو بودم ولی به خصوص بعد عید رفتاراشون اذیتم میکرد زیاد البته تقصیر خودمم بود که درست نمیخوندم تو کل زندگیمحتی یه بارم بابام بهم نگفته بود برم سر درسم سال کنکور بعد عیدش هر 3دقیقه بهم می گفت برو سر درست ولی اگه خوب بخونی و نتیجه هاتو وی آزمونا ببینن کم میشه این کارا
درسات در اولویتن البته
اره این برام عجیب بود ولی با نتایجم همونطور که گفتی حساسیت کم میشه ۱۰۰%
کنکور خیلی دوست داشتنی نیست ولی اگه درست استفاده کنی فرصت خیلی خوبیه. 
جوری برنامه ریزی کن که به همه کارات برسی کنکور، وب،..
خدا شفاش بده.
برای منم نبود,اما الان که کنکوری ام بلید حس خوبی بهش داشته باشم!
چشم
ممنون
مرسی از اینکه آدرس جدیدتو دادی،،،،
خیلی برای خوندن کنکور به خودت سخت نگیر،،،،با برنامه،،، هم به درس خوندنت برس هم به تفریحاتت،،،
مواظب خودت باش،،،
بوس
خواهش میکنم عزیزم
چشم
ممنونم :-)
معذرت میخام اگر ناراحتتون کردم
حلال کنید.
نه عزیزم این چه حرفیه مهم نیست
خواهش میکنم
جدی؟ موفق باشی. چه رشته ای هستی؟
راستی آدرس وبلاگت رو اشتباه وارد کرده بودی. هنوز بلاگ اسکای رو می نویسی. درستش کن لیمو جان.
اره
ممنونم عزیزم,تجربی ام
جدا؟! چ بد شد پس!چشم

رمان عشقه؟! یادم باشه وقت کردن بخونمش!!
لطفا گوشیتو تحویل بده تا دفعه بعد کامنت بذارم خخخخخ
اصلا تو اینجا چیکار میکنی؟! برو سر درس و مشقت ببینم!! (آیکون عصبانی)
ایشاا... خواهرتم خوب بشه! :)
عجبا :-))))
اره عشقه,یه گیاهه
روزهای اخر شهریور یکم استراحت لازمه ن؟؟
الان خیلی بهتره,انشالله
ممنوووون
درباره کنکور و نظارت پدر و مادر هم نگران نباشید..آن ها از سر نگرانی شان پیگیر درستان هستند... اگه من بودم زمان بیشتری رو به مطالعه ام اختصاص میدادم که مامانم هم از نگرانی بیرون بیاد.. راستی تولدشون هم مبارک :)
چشم 
ممنون 
:-)
شاید اسم کتاب دومش عشقه۲ نباشه ممکنه عوض کرده باشه اسمش رو
منم نخوندمش..حتما مینویسم یه جایی تا یادم بمونه و بخونمش :)
راااستی خواهرت بهتره ان شاالله؟؟!
اسمش "پیچیده به هیچ" برای دانلود نیست,فروشیه :-\
اره خیلی بهتره,ممنون عزیزم
سلام عشقه خوندم قشنگ بود.اما عشقه دو فقط کتابش هست.چیکار کنم؟؟
سلام
عشقه۲ نسخه ای که دانلود کنید نداره
,باید کتابشو بخرید
خوشحالم خوشتون اومده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan