!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن

سلام

دیگه حس و حال نوشتن ندارم...شاید ننوشتم دیگه!

چیزخاصی هم نمینویسم که , ولی مجبورم رمزی بنویسم :-\

مهمونها رفتن , وقتی یه جمعیت مهمون باشه سخت هم هستا !

دیروز به زور ما رو بردن خونه مهندس , فهمیدم خیلی شوخه ! مامان رو بردن توی اتاق و دوباره پیشنهادشونو مطرح کردن ,گفتن دیگه وقتشه بیایم خونتون! مامان هم گفته بود دخترم فعلا قصد ازدواج نداره سنش کمه و تا به هدفش نرسه ازدواج نمیکنه و...

یه دخترخاله داره گفتن سوپروایزه , از اول مهمونی اون یه گوشه بود منم یه گوشه , منظورم اینه که صحبتی با همدیگه نداشتیم! بعد از شام اون داشت از اشپزخونه برمیگشت من داشتم میرفتم :) یهو منو تو راهرو تنها گیر اورد گرفت :))

گفت از مادربزرگت شنیدم رشته تجربی هستی و علایقت چیه , من که فکر میکنم موفق میشی. فقط تلاش کن...من سالی که کنکور داشتم اصلا درس نخوندم بخاطر استرسی که داشتم 

منم گفتم که یکم مشوشم و... بعد ازش پرسیدم چه سالی کنکور داده گفت ۸۰ :| گفتم که از اون موقع کنکور خیلی تغییر کرده و...

انگار خودش خبر داشت از همه چیز , همونجا وسط راهرو کلی حرف زدیم :) ازش خوشم اومد خانوم خوبی بود 


 وبم رو به زواله!


پایان!




کنکوری:

خب به قولم عمل کنم! قرار بود حجم درسها رو براتون بنویسم :

زیست:سوم رو خیلی خوب خوندم , دوم رو هم خوندم ولی نه با اون کیفیت

ژنتیک و گیاهی رو از مهر تخصصی کار میکنم اما مدت زمانی باقی تا شروع پیش دانشگاهی رو به مرور و تست اختصاص میدم

شیمی:سوم رو خیلی خوب خوندم (اونقدر خوب که واکنش ها رو با ضریب نصفشون رو حفظ کردم و درحال حفظ بقیه اش هستم)و دارم تست میزنم,از مهر هم دیگه فقط مرورش رو خواهم داشت...دوم هم از فردا شروع میکنم و تا مهر دو فصلش رو میخونم

فیزیک:فصل یک و دو از کتاب سوم رو خوندم و تست زدم+فصل یک و دو از کتاب دوم

تا مهر چندتا فصل دیگه میخونم و فقط سه فصلش میمونه برای مهرماه

ریاضی:با مهروماه پیش میرم, سوم رو تشریحی خوندم که برای ریاضی پیش بهشون نیاز دارم,مباحثی هم که تستی کار کردم:انالیز,نامعادلات,احتمال,امار,مفاهیم پایه ای ریاضی ۱

ادبیات:به طور ذاتی کلللا فول قرابتم:-)ولی کلی قرابت کار کردم, لغات سوم و نصف دوم رو خوندم , تاریخ ادبیات رو پراکنده خوندم 

زبان فارسی:هیچی نخوندم!! پایه ام خیلی قویه به لطف معلمم و تلاش خودم , اما به طور تخصصی اگر ازمونی ثبت نام کردم با همون پیش میرم اگر هم نه از دی ماه شروع میکنم فعلا وقتشو ندارم

عربی:باید بگم که هنووووز درحال خوندن عربی اول دبیرستانم!!! البته بگم که معنی سوم رو خوندم قواعدش رو هم که برای ازمون مدرسه نمونه خونده بودم پس میشه گفت اول و سوم

دین و زندگی:دوم و سوم رو خوندم, فقط پنج درس از دوم مونده که تا مهر تموم میشه

زبان:به خوندنش احتیاج نداشتم , اما لغات پیش دانشگاهی رو دارم پیش خوانی میکنم, لغات دوم و سوم هم خوندم+گرامر سوم (یعنی کامل خوندم)


قصد داشتم توی تابستون دوم و سوم رو بخونم که از مهر مرور کنم,ولی اون ماه اول (تیر) خیلی اهسته پیش اومدم و جدی نبودم,واسه همین تا اخر مهر تمام تلاشمو میکنم که اون مطالب نخونده رو تموم کنم, به جز ریاضی که میخوام تاعید تمومش کنم! و بعدش مرور

کیفیت از کمیت مهم تره

دروسی رو  که خیلی بهشون امید دارم برای درصدهای بالا (اعتماد به نفس دارم واسشون!):زیست از دروس تخصصی و هرچهار تا عمومی!!

دلیل این که اون سه رو تا نمیگم اینه که تا همین سه ماه پیش هیچ وقت تستی کار نکرده بودم , اما با یکم دیگه تمرین به اون لیست اضافه اشون میکنم! (اونها هم کار نکرده بودم اما چون خوندنی هستن ساده ست)

میشه هم کنکور تجربی ثبت نام کنم هم ریاضی؟؟؟کسی میدونه؟

 کنکور زبان رو که حتما شرکت میکنم


نمیدونم برم کدوم ازمون,اصلا دلم نمیخواد برم!!


موفق باشید


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan