!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

33/ بی تو به سامان نرسم ای سر و سامان همه تو / ای به تو زنده همه من ای به تنم جان همه تو /من همه تو / تو همه تو

سلااام

پس از چند روز غیبت برگشتم :-)

خوب خوبم خداروشکر , شما حالتون چطوره؟

زبونم برفک زده :-\ :)))) اییییینقدر درد میکنه 

دو روز اخیر از بس گلودرد داشتم حرف نمیزنم

هرکاری کردن منو ببرن دکتر نرفتم! با درمانهای خودم گلودردم خوب شد...ولی هنوز زبون عزیزم درد میکنه :))

√خانوم ش مدیر مدرسه سابقم تماس گرفت و کللللی ابراز علاقه کرد و گفت من پرونده اتو نمیدم, نمیذارم امتیاز قبولیتو ببری یه جای دیگه , اگه بری رقابت کلاستون میخوابه :-\ (من کی با کسی رقابت داشتم اخه؟!) ، نباید بری , همینجا بهتره و.... 

درکل هیچیش به نفع من نبود اما فکر کنم این شش ماه باقی رو همینجا بمونم , به هرحال تاثیر اون مدرسه نمونه درصورتی مثبت بود که از اول اونجا میرفتم نه دروس پیش دانشگاهی

البته بگم هنوز تصمیم نهایی رو نگرفتم

√ از فردا خاله جان +دایی +مادربزرگ تشریف میارن و اخر هفته رو نمیتونم طولانی مدت مطالعه داشته باشم , اما ساعت مطالعه صفر هم نخواهد بود

چون یکم دچار اضطرار شدم این اخر تابستون :)

این روزها هم حسابی مشغولم

√ دوستم پ.س چند روز پیش تماس گرفت کلی دپرس بود که نامزدیشو بهم زده , امروز بهم خبر داد که نرم افزار شبانه شیراز قبول شده :)

خیلی براش خوشحال شدم با توجه به شرایط زندگیش 

√خیلی وقته گزارش درسی ندادم دوستهای کنکوری خاموش شدن , قول میدم پست بعدی بنویسم براتون :)

شااد و موفق باشید :)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan