!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

:))31 به یزدان که گر ما خرد داشتیم...کجا این سرانجام بد داشتیم

رفتم حیاط از باغچه های کوچولومون سبزی چیدم:) خیلی عطر خوشی اون حوالی بود و چقدر لذت بخش بود اون حس...

دارم به این فکر میکنم که کشاورز ها همیشه وقتی محصولاتشون به بار میشینه این حس رو دارن...خوش بحالشون

هرچند ما هم توی زندگی عادیمون تلاشهامون نتیجه میده...

اما امان از روزی که نتیجه بد باشه!! براتون دعا میکنم یا نتیجه نگیرید یا مثبت باشه :))

√دیشب همون دوستم سین که از قضا از اقوام (دور) پدر هم هستن تماس گرفت که بیاد خونمون...

هم بازی بچگیم بوده, روی هم رفته نه سال هم با همدیگه درس خوندیم..اما!! من و اون خیلی با هم متفاوتیم...دیشب مثلا اومده بود پیش من, شاید نیم ساعت با من گپ زد..بقیش داشت با تلفن صحبت میکرد..اصلا خوشم نیومد..ینی بهم برخورد

کارهاش,معیارهاش,اهدافش اصلا مشخص نیست...کارهایی میکنه که در حد خانواده اش نیست

مجبور نیستم تحملش کنم , نه؟ نمیتونم رابطه رو کلا قطع کنم اما تا جایی که بتونم ازش دوری میکنم , دیگه دوستش ندارم :-\

بهش هم گفتم ازت دلخورم اما حواسش به من نبود , اه 


√ اول تابستون یکی از دوستام (پریناز.ا)دعوتم کرد به جشن عروسیش...مامان و بابام مایل نبودن که برم , از طرفی هم فکر میکردم که با عروسی پسردایی بابا هم تاریخ! میشه و میتونم با این بهانه نرم و ازم دلخور نشه

امروز کارت دعوت به دستم رسید , کل خانواده رو دعوت کرده :) فرداشب هم هست...عروسی پسر دایی بابا هم چهارشنبه و پنج شنبه ست...

پس میرم! ولی با خانواده :)) 

دو روز بعدی هم که درگیر اون یکی عروسی هستم...چهار پنج روز هم احتمالا خاله و دایی و مادربزرگم بیان

شهریور شلوغ تر از این میشد دیگه خدا؟!!


√از اون ۱۴تا کتاب زبان که گفتم دوتاشو خوندم...خداروشکر زیاد وقت نمیگیره و میتونم درکنار درسهام روزی یکیشو بخونم! 

باید ساعت مطالعه ام رو بیشتر کنم , این کمه ,راضی نیستم


√مستند میراث البرتا رو به پیشنهاد مهندس چپ دست دیدم , خوشم اومد ازش...یه جاهاییش بدجوری متاسف شدم...ولی درنهایت هنوز به نتیجه ای برای خودم نرسیدم :|


√این چند روز حوصله نوشتن نداشتم و فکر کنم این پست هم بی ربطانه(!) زیاد داشت :))

شاد و موفق باشید



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan