!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

هفتمین

سلاااام

ویراستار صحبت میکنه :)))

خب براتون بگم کهههه :)))

داشتم درس میخوندم!! با خیال راحت!!!

یهو به خودم اومدم گفتم حالا تو اینطوری درس میخونی مطمئنی تا اخر تابستون تموم میشه؟؟

جودیا گفت معلومه که :|

هیچی دیگه نشستم تا هفته سوم شهریور درسهارو مشخص کردم که هر هفته چی بخونم و چقدر بخونم،بعضی از کتابها خیلی زودتر تموم میشن و میتونم مرورشون کنم

اما زیست وشیمی نه،فقط خلاصه هایی که نوشتمو میتونم هی مرور و مرور و مرور کنم :))

خلاصه که یه برنامه خــــــــــــــــــیــــــــــلــــــــی فشردست!! یعنی شبها هم بیدار باشم شاید تموم شه :))))

ولی خب هرکی ******** میخواد باید جور تلاش زیاد هم بکشه :)))

فردا امتحان زبااان داررم :)) زبان تنها درسیه که مطمئنممممم بالای 95% میزنم :)))

بقیه درسها هم تلاش و توکل به ایزد منان..

امیدوارم هممممه موفق و شاد باشن :)

تا وقت بعدی که پیدا کنم واسه اپ کردن خدانگهدارتون :)))


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan