!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

M.y به جودی

سلامm.y هستم نویسنده وب اهنگ زندگی من

چون یه همکلاسی پسر  پیدام کرده و ول کن ماجرا هم نیست ...منم از این حواشی بیزارم

از این ب بعد حرفهامو اینجا مینویسم

این پست موقته و بعد از چند روز حذف میشه

ادرس این وب رو هم فقط به دوستایی که از سن و موقعیتم خبر دارن میدم

ممنونم از مریم عزیزم که مشکل منو حل کرد!!!راستش چند ساله دارم دنبال یه کسی میگردم که یه جورایی شبیه من باشه،اما هیچ وقت پیدا نکردم و به همین خاطر هم احساس تنهایی میکردم،اما مریم با شناختی که از من داشت بهم گفت شبیه جودی ابوتم،منم که قبلا کارتونشو دیده بودم اما کتاب صوتیشو دانلود کردم و گوش دادم و فهمیدم چقدر با جودی قصه مشترکات دارم! منم مثل جودی پر از ارزو ام ،منم مثل جودی عاشق درس خوندن و کتاب خونخدنم،منم مثل جودی روحیه شاد و خستگی ناپذیری دارم....و خیلی چیزهای دیگه.و در اخر منم مثل جودی به ارزوهام خواهم رسید،و موفق و موفق تر خواهم شد..به همین خاطر اینجا با نام جودیا هستم

فکر میکنم شما چند تا دوست خوبی که این مدت پیدا کردم برام کافی باشید

همتونو دوست دارم،موفق باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan