!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

باورت میشه نمیرم آمریکا؟

چهار پنج ماهه که پذیرش یه دانشگاه توی آمریکا رو دارم. شبی که نتیجه اومد یاد تمام سالهای قبلش و تلاشهام و خستگی ها و ناامیدی ها افتادم و اشک شوق و ذوق بود که صورتم رو خیس کرده بود. مطمئن بودم دیگه رفتنی شدم. اما الان؟ استادم بهم ایمیل میده، همزمان واتساپ پیام میذاره و میگه مرداد منتظرتم،  کارای سفارتت به کجا رسید؟ ولی جوابی دریافت نمیکنه مجدد پیام میده و پیگیری میکنه. 

و من چرا سریع جوابشو ندادم؟ چون سرم شلوغ بود:| قلبا دلم میخواست جوابشو سریعتر میدادم اما شرایط طوری رقم خورده که مجبور باشم نادیده اش بگیرم. نه که نخوام

زودتر جوابشو بده اوکی کن و برو

نمیشه فعلا...

نه نمیشه، چیشد؟ بیشتر بنویس

چشم میام مینویسم بعدا ک ازش عبور کردم

عزیزمممم...امیدوارم بهترین تصمیم زندگیت باشه

ممنونم عزیزم از ارزوی خوبت، به دلم نشست

مگه میشه ؟مگه داریم ؟

منم هیچ وقت فکر نمیکردم بشه ولی شد. 

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 

 

نمیدونم دلبسته و وابسته‌ی چی هستی ک نمیخوای بری ، ولی مطمئنم و میدونم اگر نری بعدها پشیمون میشی دختر ! 

اینکه میگن ما انسانها سرنوشتمون رو خودمون با انتخاب‌هامون تغییر میدیم حقیقتی ست . 

 

شاد و سلامت باشی 

سلام جانان جان. 
وقت بخیر

میرم... دیر و زود داره فقط. یکم با تاخیر. چاره چیه وقتی چاره ای نیست؟!!

ممنونم همچنین

چون شوهر کردی؟ :-))

:))) شوهری که مایل به مهاجرت نباشه که شوهر نیست هوپ.

سلام رفیق. نمیدونم چجوری با وبلاگت اشنا شدم ولی نشستم همه پستاتو خوندم

چه زندگی باحالی داشتی

و الان من یه کنکوریم مثل شروع تو

امیدوارم بهترینا برات رقم بخوره همونطور ک تا الان عالی بودی

خیلی خوشحالم از اشنایی باهات

سلام :) خوش اومدی. عه همههه رو؟ خدا قوت. 
ممنونم، لطف داری.
اخی امیدوارم بهترینها برات پیش بیاد، تلاشتو بکن و برو جلو. 

مررررسی سلامت باشی، همچنین

:)))) امیدوارم بهترین اتفاقا برات رقم بخوره عزیزم

ممنونم ازت، لطف داری

هر چی ان شالله خیره برات باشه
تصمیمت رو با فکر بگیر

الهی امین
ممنونم ازتون، حتما

شاید اونقدر در خودت میبینی که دوباره اپلای کنی قبول شی و بری 
شاید اونقدر قوی هستی که میخوای یه پروژه ای رو تموم کنی و مهاجرت به آمریکا هم برات مثل خیلیای دیگه اونقدر Wow و اولویت نیست ...
دیگه بنظرم هرچیزی قابل درکه :)

همینکارو کردم و نتیجه داد :) اما یه جای دیگه..
مرسی ازت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan