!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عریضه خالی نباشه

یه مدته کلا برنامه خاصی ندارم، اکثر اوقات با الف بیرون یا دفتریم. کلا میشه گفت اونقدری که یه برنامه منظم و آموزشی داشته باشم خونه نیستم. میرم بیرون و وقتی هم که خونه ام تا میام استراحت کنم و به خودم بیام قرار بعدی گذاشته میشه. 
ولی دوست دارم از فردا یه برنامه بریزم و بچسبم بهش، در هر شرایطی. دیگه بسه 

ننوشتم این مدت چی گذشت. نه از زندگی شخصی، نه زندگی کاری.(فعلا در این حد اشاره کنم که وارد یه فاز جدید و کاملا متفاوت شدم، همه ی اتفاقات مثل برق و باد گذشت و رسیدیم به اینجا. یک آبان و شاید سه آبان دوتا از جالب ترین روزهای زندگیم شدن)
من حتی هیچی از این روزهای کشور اینجا ننوشتم، اونقدر مهم و خاطره انگیز هست که سالها بعد با خوندن وبلاگم برام سوال ایجاد نشه که چرا یک ماه و اندی هیچی ننوشتم و خبری نبوده!
راستی وبلاگهامون چی میشه؟ .ir

وبلاگا قراره چی بشه مگه ؟!

نمیدونم حس کردم ممکنه تحت تاثیر قرار بگیره

امیدوارم همه چیز براتون خوب پیش بره لیمو...و در برنامه هات موفق باشی

ممنونم عزیزم. شاد و سلامت باشی

جالب بود

:)

انشاالله که خیره

سلامت باشید

سلام دست گرامی

وبلاگ پویا و فعالی دارید

با توجه به فعالیت شما و محدودیت های بلاگ بهتون پیشنهاد میدم که سایت اختصاصی برای خودتون راه اندازی کنید و تیم ما میتواند با کمترین هزینه شاید اصلا باورتون نشه یه سایت اختصاصی با یه قالب اختصاصی برای شما راه اندازی کند و پشتیبانی رایگان هدیه بگیرید

cmsaryaa@gmail.com
09176830876

سلام لیمو جان

شاید سال ها بود که دیگه میلی به نوشتن تو وبلاگ نداشتم

حالا که بعد مدت ها اومدم میبینم که چقدر تغییرات داشتم:)

شاید یه خاصیت نوشتن اونم تو وبلاگ همین باشه، متوجه تغییراتت میشی در طول زمان و ذهنت رو خالی می کنی.

می دونی، این روزا حرف زدن برای من خیلی سخت شده، شرح اونچه که اتفاق افتاده و ماوقع سخت تر از همیشست. اما نوشتن راه خیلی بهتریه.

امیدوارم بیخیالش نشی.

همیشه مطالبت رو دوست داشتیم و امیدوارم بازم بتونیم ازت بخونیم.

تصدقت.

سلام :)
اره دقیقا نوشتن از این نظر خیلی خوبه و حس عجیب غریبیه وقتی خود قبلیت رو میخونی. نه بیخیالش نمیشم، هر وقت اینجا نیستم تو دفترم مینویسم. 

لطف داری ممنونم ازت سلامت باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan