!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سیکل تکراری

من بخاطر اسم و فامیلیم همیشه نفر آخر دفتر کلاسی توی مدرسه و دانشگاه بودم، یه بار نشد یکی مونده به آخر باشم
حالا هم دوباره خاطرات مرور میشن
من آخرین نفری ام که توی شیراز آزمون اسپیکینگ شرکت میکنه :)) یعنی من تموم شم اگزمینر و موسسه هم چراغا رو خاموش میکنن میرن. به به
حسن ختام 
:/

جنبه مثبتش اینه که شاید اخر وقتا کارایی ذهن بهتر باشه  ! و خبر بد اینه اون اواخر اگزمینرها اغلب خسته ن ! البته چون نفر آخرین شاید این واسه اگزمینر امیدوار کننده باشه و لارج تر برخورد کنه !

در هر صورت بالاخره یه نفر باید چراغ موسسه رو خاموش میکرد ! هزاران نفر قبل شما اینکارو کردن و نمره شون رو گرفتن و الان دارن رویاهاشونو زندگی میکنن ! شما هم مثل بقیه ! 

اینم فراموش میشه ! میمونه یه نمره عالی که اونم وسیله میشه واسه رسیدن به رویاهاتون و تمام ! این مهمه

فقط همین ک تکلیفم مشخص شده و روی هوا نیستم واسم کافیه دیگه بقیش مهم نیس، دانش من همونه دیگه

بله.همینطوره
خیلی ممنون

و من همیشه نفر دوم یا سوم بودم 

یکم کم خطرتر نبود؟:)

خوش اومدین

نه اتفاقا پر خطر بود همیشه اولا بودی 

عه :( حیف

یادش بخیر وقتایی که معلما بدجنس میشدن و شروع میکردن از آخر درس پرسیدن

ریبون

دقیقا :)) البته اونی هم که اول بود گناهی نداشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan