!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اگه خواستت با خیرت یکی بشه...

ساعت یازده شبه و هنوز زل زدم به لپتاپ و در حال مطالعه ام.
دیدم الف هم از ظهر نیستش، زنگ زدم و هنوز سرکار بود.
یه تماس 38 ثانیه ای
قطع کردم و بغضم گرفت نمیدونم چرا دقیقا
یه لحظه دیدم با اینکه مسیر فعالیتمون متفاوته ولی هدفهامون یکیه و واقعا داریم همه توانمون رو به کار میبریم.. دعا کردم تلاش هامون نتیجه مثبت بده، ما که نمیدونیم خیرمون چیه ولی تهش راضی باشیم و جایی باشیم که حقمونه.
فکر میکنم لذت زندگی بیشتر اونجاست که خواسته هات با خیرت یکی باشن.

واقعا چی بالاتر از اینه؟

کدوم موهبت توی دنیا؟

عاقبت به خیریت توی راهی باشه که دوستش داری گلی است از گلهای بهشت🍀🍒

فکر کنم هیچی
عالیه :) 

ان شالله هر چی خیر هست همون اتفاق میافته براتون

خیلی ممنووون. سلامت باشید

مطمئنم همه چیز عالی میشه لیمووو

خدا قوت 

به امید خدا عزیزم، منتظررررم، میام بهت نتیجه اولیو میگم تا بعدی؛) 
مررسی سلامت باشی

ان شاالله عاقیب به خیر باشی لیمو جان

خیلی ممنون عزیزم همچنین.
این روزها بیشتر دعام کن لطفا:*

استرس نداشته باش این روزها ! این اولین و اخرین آزمون ادوار تاریخ نیست که ! نهااایتا اینبار نشه ! یه بار دیگه ! بالاخره که میشه ! (البته اینو گفتم که بدترین سناریو رو گفته باشم )وگرنه  توانایی شما خیلی بیشتر از ایناس  و کاملا مشهوده که چند روز دیگه با اخبار خوش میایین اینجا بیی شک ! فقط کافیه استرست رو مدیریت کنی که البته خواهی کرد ! هشت نشی هفت میشی !😀

دوتا شده :)

استرس نداشته باش این روزها ! این اولین و اخرین آزمون ادوار تاریخ نیست که ! نهااایتا اینبار نشه ! یه بار دیگه ! بالاخره که میشه ! (البته اینو گفتم که بدترین سناریو رو گفته باشم )وگرنه  توانایی شما خیلی بیشتر از ایناس  و کاملا مشهوده که چند روز دیگه با اخبار خوش میایین اینجا بیی شک ! فقط کافیه استرست رو مدیریت کنی که البته خواهی کرد ! هشت نشی هفت میشی !😀

ولی من دلم میخواد اولین و اخرین بار باشه :)) هرچند نشه هم بله درسته راه بازه.
اره:))  مرررسی
منتظرم:}
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan