!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

من جدیدم رو عاشقم

یه نفر سایتیشنش به ۲ رسید :)) (داره سریع تر از چیزی که فکر میکردم پیش میره)

پارسال این موقع هییییییچ تصوری از وضعیت الانم نداشتم، چندماه گذشت و همه چیز عوض شد، حتی بعد از اون مدت هم هیچ تصوری از الانم نداشتم. فکر میکردم این موقع که برسه دارم آماده میشم برای زندگی جدید توی یه کشور جدید و سوپرخوشحالم!!، درسته زندگیم خیلی عوض شد ولی زمان بندیش هم تغییر کرد. من الان توی همون مکانم، همون موقعیتم ولی یه آدم دیگه ام. حالم و احساس رضایتم رو هیچ شخص و موقعیتی تعریف نمیکنه و منتظر نیستم با تغییر موقعیت خوشبختی رو پیدا کنم. یه طوری کوبیدم از اول ساختم و راستش رو به سمت مثبتی بوده (این نکته خوبشه) که اگه یه مدت کسی باهام در ارتباط نبوده الان باید از اول بشناسه منو. این رشد و گذار برام قشنگه. وقت زیادی روی خودآگاهی و کار کردن روی خودم گذاشتم، وقتی که اگه نذاشته بودم الان دوتا مقاله بیشتر داشتم و در حال آماده شدن برای مهاجرت بودم. ولی من اینها رو بوسیدم گذاشتم کنار که خودم رو پیدا کنم و با اینکه گاهی حس میکنم از سطح علمی مورد انتظارم عقب موندم (با همون دو سه ماه سکون) ولی ارزشش رو داشت. یه من جدید برام ساخت که خیلی بیشتر از قبل دوستش دارم.
هنوز درگیر خودمم ولی ادامه زندگیم هم از سر گرفتم... 
به امید روزهای بهتر


شما خوبین؟اگه لطف میکنید و اینجا رو میخونید دوست دارم حالتون و اوضاعتون رو هم بدونم، از هر طریقی که مایلید، خصوصی، عمومی، ایمیل، تلگرام و اینستاگرام  :)))
دلم تنگ شده برای فعالیتهای پررنگ وبلاگی و دوستهام
چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۱۳:۲۹ دچارِ فیش‌نگار

از اون دو سه ماه :) بیشتر برامون بگین

قبلا هم یکم نوشتم توی پیج ولی چشم.
نشستم همه باورها، اعتقادات، تصمیم ها، و اهدافم رو زیر سوال بردم ببینم کدومش منم کدومش از بقیه رسیده، این یکی از کارها بود
یکی دیگه مراقبت از خودم بود

موفق ترین باشی🍃🍃🍃

ممنونم:) همچنین

سلاااااااام لیموی عزیزم، خیلی خوشحالم برات، همیشه بدرخشی عزیزم

سلام نبات جان
ممنونم عزیزم لطف داری به من
تو هم توی پروژه های جدیدی ک شروع کردی موفق ترین باشی

سلام لیمو :)

حالت چطوره . برات خوشحالم . تجربه مشابه دارم از رفتن و کشور جدید زندگی کردم . ولی سکوت می‌کنم و امیدوارم برات تجربه خوبی باشه .

اگر بیماریمو فاکتور بگیرم و مشکلات رو ، خوبم . سعی می‌کنم وبلاگ بنویسم و برای اینستاگرامم محتوا تولید کنم . سرم رو گرم کنم تا دردم رو فراموش کنم . ولی گاهی نمیشه و روی میارم به مسکن و این صحبت‌ها :)) 

امیدوارم که همیشه شاد باشی .

منم سعی می کنم با وجود اینکه وقت بازنشتگیمه از دنیای وبلاگ‌ها ، ولی باز بنویسم و این فعالیت‌های وبلاگی رو ادامه بدم . دارم یه ویدیو تبلیغاتی درست می‌کنم که آدم‌های جدید رو دعوت کنم وبلاگ بنویسن و ویدیو شو رایگان پخش کنم که همه بین دوستانشون پخش کنن و دوستاشون راضی بشن بیان وبلاگ بنویسن :)

امیدوارم موفقیت آمیز باشه.

سلام هاتف جان 
حالا اگه دوست داشتی سکوت هم نکنی و منتقل کنی خوشحال میشم اتفاقا :)
ممنونم از لطفت

بیماری چرا؟بد نباشه
امیدوارم الان که جواب رو میخونی در سلامتی کامل باشی  و از فشار مشکلات کم شده باشه 
ممنونم ازت همچنین، سلامتی و شادی در اولویتن همیشه. تو هر شرایطی
نه دبگه بازنشسته نشو لطفا:) بذار بمونه هروقت فرصت کردی یه سر بزن بهمون ... من خودم خیلی وقت ندارم مدام سر بزنم ولی ترجیح میدم همیشه باشه اینجا که راهی برای برگشت داشته باشم. مثل خونه ست واسم 
چه کار خووووبی :) مرسی که
 منم آرزوی موفقیت دارم واست چه تو این کار قشنگ چه بقیه مراحل زندگی

همین که خودت رو پیدا کردی یه دنیاس...باور کن....همین حس رضایت درونی...به اون مهاجرت و رفتن و مدارج علمی هم کمی دیرتر میرسی ولی میرسی مطمئنم با شناختی که از تو دارم....

واقعا خیلی برام ارزشمنده، همینطوره
:) مرسی که همیشه بهم لطف داری مه سوی عزیز، سلامت باشی

سلام

ان شاالله روز به روز بهتر و رو به جلو باشین

من نمیگویم سمندر باش یا پروانه باش

چون به فکر سوختن افتاده ای مردانه باش

سلام
خوش آمدید
خیلی ممنونم:) بزرگوارید
چقدر قشنگ

سلام. خوبی؟

من سالهاست میخونمت. اما هیچوقت کامنت نذاشتم همیشه دوست داشتم بدونم چه رشته ای خوندی میتونی بگی یا دوست نداری که اینجا کسی بدونه؟

سلام بهار. روشن شدنت رو به هردومون تبریک میگم پس:) خوش امدی
کاش میذاشتی منم میدونستم که یه دوست میخونه من رو و خوشحال میشدم:)

ژنتیک
يكشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ , ۱۴:۱۰ محسن فرزادی پور

بسیار عالی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan