!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بیا بزنیم قید همه چیو..!

من؟ نمیدونم... پر از حرفم ولی نمیتونم بنویسم، پر از حسهای مختلفم ولی دستم به نوشتنش نمیره، شروع میکنم به نوشتن مغزم یخ میزنه.

حس بندبازی رو دارم که اگه یکم بلرزه و در نتیجه بیفته، بازی رو باخته. ولی من میخوام ببرم، میخوام برسم به ته بند


 رابرت بلای میگه: 

«قهرمان کیست؟ از بهشت رانده شده‌ای است، که عزم بازگشت به بهشت را دارد.

قهرمان، آن انسان فرهیخته‌ای است که قدم در راه تغییر وضعیت موجود می‌نهد. او، به تمام سختی‌ها و ناکامی‌ها، نبردها و دیوها، فریب‌ها و رنج و تنهایی که در پیش روی اوست آگاه است. اما ماندن در وضعیت فعلی را برای خود، غیرممکن می‌داند. او پا در سفری روحانی و درونی می‌گذارد، با همه‌ی مشکلات رو در رو و پنجه در پنجه در می‌آویزد، و نهایتا سربلند و آزاده وارد عالمی جدید می‌شود؛ که خود او، خالق آن‌ است. دنیایی که در آن امنیت کامل دارد، زیباست و دوست‌داشتنی. عاشق می‌شود؛ عاشق تمام هستی. سفری که آغازش از درون بود و پایانش در بیرون- در آغوش گرم زندگی. این سفر، سفر قهرمانی انسان است.»

تابوده همین بوده

ادم پره حرفه ولی تا میخواد شروع کنی ذهنش قفل میشه

 

یه جیزی توی مایه های جلسه ی امتحانه

(≖ ͜ʖ≖)

اگه میخوای تو این حوزه مقایسه ش کنی : شب کنکور

وای 

من از هرکس دیگه ای به اون شب مزخرف نزدیک ترم

باورم نمیشه ۲ ماه گذشت...

وای بدتر از اون وقتیه که میری سر جلسه

ذهن خالی خالی

اخی الهی.. کنکوری بودی
دیدم تو وبت از ثبت نام حرف زدی، این یعنی عبور کردی از این مرحله دیگه فکر کنم. پس امیدوارم کلی با فصل جدید زندگیت حال کنی و خوش بگذره

هر چند وقت یکبار برای هممون پیش میاد و خود به خود هم میگذره و میره😊

اره :)
مرسی یاسی جان

از حضرت حافظ:

قومی به جد و جهد نهادند وصل دوست

قومی دگر حواله به تقدیر می‌کنند...

حواله به تقدیر میکنند!! زیبا بود ممنونم:)

رابرت بسیار درست می‌گه و به نظر من این هم یک تعریفی از یه قهرمانه.

قهرمان تعاریف دیگری هم داره به نظرم و با توجه به این تعریف هم تو قهرمانی و هم من و هم کللی قهرمان دیگه داریم توی دنیا :)

اره به نظر منم همینطور
:)

مرسیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan