!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

راستی گفتم دو ماه شد که بویایی ندارم؟:)) + شما «فاخر» رو میشناسید؟

امروز توی سالنی بودم که واکسن میزدن، یه گوشه ایستاده بودم و نگاه میکردم
همزمان صدای افرادی که توی صف پیگیری استرازنکا بودن رو میشنیدم که مدارک تحویل میدادن، جواب پس میدادن
در حالی که هم کلاسی هام تهران انتخاب کردن که چه واکسنی بزنن، اینجا اما نمیتونستی انتخاب کنی که استرازنکا میخوای، چون اون فقط برای بیماران خاص یا کسانی بود که مدرک داشتن که دارن از کشور خارج میشن.
رفتم دیدم چه صف طویلیه ولی از بین صف رد شدم و در جواب خانمی که پرسید شما چرا صف رو رعایت نکردی گفتم من نیومدم واکسن بزنم فقط میخوام یه سوال بپرسم. و رفتم توی سالن
من یادم رفته بود که بابام بیرون منتظرمه، یادم رفته بود واسه چی رفتم.فقط میدونم نیم ساعت همونجا بودم و فقط نگاه میکردم. یه آقایی اومده بود قسم میخورد میگفت این پذیرشمه و باید برم سفارت به زودی، ولی گفتن فقط ویزا قبوله!
بعد نیم ساعت بابام زنگ زد گفت چی شد لیمو؟نیومدی که. اونجا به خودم اومدم، میخواستم برم سایت رو چک کنم ولی انگار اینترنت توی سالن بالا نمیومد. 
داشتم می رفتم بیرون، خبرنگار ازم پرسید دوز اول زدین یا دوم؟گفتم هیچ کدوم.
و به بابام گفتم باهاشون صحبت کردم ولی نشد.
نمیدونم اسمش دروغ بود؟ از این طرف شهر پاشدم رفتم اون طرف که نیم ساعت مردمو تماشا کنم و با هیچکس هم حرف نزنم و برگردم. من فقط خودم میدونم چرا با کسی حرف نزدم. فقط خودم تو ذهنم میمونه که توی اون نیم ساعت چی توی سرم گذشت و چه تصمیمی گرفتم.
میام مینویسم ازش ولی الان نه.الان فقط میخوام خودم بدونم. 
همینقدر ازش نوشتم که فعلا بمونه.

+ دوست عزیزی به اسم فاخر بهم کامنت داده که متاسفانه وبلاگش واسم باز نمیشه، اگر اینجا رو میخونی لطفا آدرس ایمیلت رو بهم بده که بتونم جواب بدم

یعنی الان دوماهه نمیتونی بوی لیمو رو حس کنی؟ 🍋

...

بعضی وقتا بعضی چیزا پرسیدن نمیخواد

ادم نپرسیده جواب رو میدونه...

 

نه :( نه بوی لیمو، نه هیچ بوی دیگه و خب مسلما ۸۰٪ مزه ها رو

مرسی

میشه حدس زد در چنین وضعیت هایی چه تصمیماتی گرفته میشه !

 فرار از جبر جغرافیایی در اولین فرصت و با سرعت نور ! 

یه زمانی تنها فکر و ذهنم همین بود. راه فرار از همه چیز :)) ولی الان دیگه نمیدونم راستش

چقدر بده که یکی از حواس رو فعلا نداری

ولی خوب میشی اشکال نداره . امیدوارم که همیشه سلامت باشی

وقتی بویایی نباشه چشایی هم مختل میشه دیگه تا حدود خیلی زیادی...اوایلش خیلی واسم سختتر بود.الان گاهی یادم میره که بویایی ندارم :))) انسان عادت پذیر.
ممنونم ازت.امیدوارم.شما هم شاد و سلامت باشی.

و اینکه اهنگهایی که بین پادکستهات گذاشتی خیلی خاص و قشنگن خوشم اومد.

خواهش میشه :)

خوشحالم که گوشش میدی :)

باعث افتخاره

وبلاگ ما در زمینه فروش فایل فعالیت میکند و با بیش از هزاران فایل در خدمت شما عزیزان میباشد
خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید

https://faill.blog.ir

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 🌹

 

امیدوارم ک زودتر خوب بشی 🙏 (نه نگفته بودی) 

خب ! 

نگاه کردن داریم  تا  نگـــاه کردن ـ خانوم :) 😉 و "بله" اسمش دروغه ! 😔

بی شک خودت میدونی ک چرا اینکار رو کردی😁 و هروقت دوست داشتی ازش بنویس ، ولی منم کنجکاو کردی ! 😋

 

سلامتی و شادی و آرامش برات آرزومندم ! 

سلام جانان عزیز. خوبی؟
ممنوووونم ازت. 
اره دروغ بود.. چاره ای نبود
چشم
مرسی از ارزوی خوبت،سلامت باشی

میگن برای بعضیا که بویایی و کنارش چشایی رو از دست میدن در دوران کرونا، بعد از یه مدت که ممکنه حتی تا شش ماه طول بکشه این پروسه برگشت بویاییشون طول بکشه....ان شا الله هرچه زودتر بهبودی کاملت...

اره توی تحقیقاتی که روشون انجام شده ۲_۶ماهه برگشته، واسه بعضیا یک سال هم طول کشیده.
دیگه تقریبا عادت کردم ولی خب دوست هم دارم برگرده دیگه:)
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan