!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دل گریبونوم گرفت سی دیدن یار

هر چه فکر کردم جوابی جز در گذشته ام نیافتم
شاید مضحک باشد اگر بگویم من دوبار دو جهان را زندگی کرده ام
روز ها مثل همه ی مردم عادی زندگی می کردم،خواب،خوراک و پوشاک داشتم،مادیات و معنویات داشتم.زندگی میکردم دیگر! درس میخواندم، با آدمها ارتباط برقرار میکردم،زمین میخوردم و بلند میشدم.بزرگ میشدم و سنم بالاتر میرفت
آدمها می آمدند و میرفتند
اما شب که می شد ، نگاهم آبی که میشد همه چیز متفاوت میشد.
انگار که از یک ساعتی به بعد همه چیز را زمین میگذاشتم ، چوب جادویی ام را تکان میدادم و گردابی از نور باز میشد.
اوایل با ترس،شک و ابهام وارد آن گرداب میشدم اما چیزی نمی دیدم.
اما من سرسخت تر از آنی بودم که به راحتی از این معما بگذرم.باید می فهمیدم.در آن دنیا نشدنی وجود نداشت
آنقدر هرروز در یک ساعت خاص چوبم را تکان دادم و رفتم و آمدم تا راه اصلی ورود به دنیای دیگر را یافتم
کار هرروزم شده بود شتاب و عجله برای تمام کردن زندگی واقعی و ورود به آن دنیای جادویی.
زندگی واقعی را که میدانی،بگذریم
میدانی آن زندگی رویایی و جادویی چگونه بود؟
....

ورود به شب و دنیایش...

:)

دلم تنگ شد با خوندن این متن...

واسه چی یا کی؟
اینم یه بخش موضوعه دیگه..

سلام

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

سلام به شما دوست گرامی باعث افتخاره که به وب زیباتون سر زدم امیدوارم موفق باشین.لطفا به وب منم سر بزنید.

میتونید فیلمهای قدیمی قبل انقلاب رو با ترافیک نیم بها دانلود کنید

لطفا این نظر منو تایید کنید تا دیگر کاربران هم به وب من سر بزنن

در پناه حق

دانلود فیلمهای قدیمی: http://ghdimisara.blog.ir/

سلام و درود لیمو خانوم عزیز🌹

 

امیدوارم ک حالت خوب باشه 

😂 نه والا !

نه چوب جادویی مثل تو دارم و نه علم غیب ک بدونم زندگی جادویی و رویایی چگونه ست !

 

سبز و سلامت باشی 

سلام جانان با معرفت.خوبی؟عکس ها رو گذاشتم به قولم عمل کردم:)) نمیدونم دیدین یا نه

عاشق شدی؟مثل همون بوده

متشکرم سلامت باشییید
جمعه ۱۴ خرداد ۰۰ , ۰۲:۳۶ تعرفه طراحی بنر

سلام

ممنون از وبلاگ خوبتون

سلام.متشکرم
جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۲۰:۲۹ فروشگاه اینترنتی لباس کار

با سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید من همیشه مطالب شما رو می خونم و خیلی برام جالبه که یک نفر اینقدر با تبهر مینویسه 
و اینقدر وقت میذاره برای نوشتن مطالب با کیفیت بالا و خوب 
مطالبتون سنجیده است و گاهی من ساعتها وقت میگذارم برای خواندن مطالب خوب شما 
ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و کامنت من را خواندید 
اگر وقت کردید به وبلاگ من هم سر بزنید و نظرتون رو برام بنویسید 

<a href="https://safesho.com/iranian-top-12-best-work-clothes-stores/">فروشگاه اینترنتی لباس کار:&nbsp


با تشکر 
نازنین شکری 
 

چیی بود ؟؟؟؟:))))))

منظورتون خوابه یا یه چیز دیگه ؟ :)))))))

اگه بتونم ادامه ش رو مینویسم حتما
نه منظورم دنیای واقعی بود.زندگیش کردم

شب ها زندگی تون جدید میشد ؟

برگام

مینویسین دیگه حتما  ؟؟؟؟  :""")

:))) با دقت نخوندی زری:))
الزاما لازم نیست شب باشه،منظورم یه بخشی از روز بود مثلا،ک خب چون اوایل روز مشغول کار و درسی معمولا شب میشد دیگه

ایشالله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan