!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

هرگز نمیخوابد (۲)

سال ۱۴۰۰ تا الان برام پر بوده از معجزه.واقعا معجزه!
زندگی دوباره،برگشت از مرگ،رفتن تو دهن شیر و سالم برگشتن
و گنجی که گنجه! 
هیچ کدوم از اینها تلخ نبود،توی همشون میدونستم تهش چیه.
نمیدونم.حتی نمیتونم توصیفش کنم.حتی نمیتونم بیانش کنم و بگم.
فقط میدونم گفتم خدا؟ کن! فیکون :) 
تا وقتی تجربه نکرده بودم نمیدونستم انقدر واقعی ای.نمیدونستم انقدر واضح صدام میرسه.
و حالا مطمئنم که ادامه ی راه قراره بهتر باشه،قراره بخوام و اگه درست بود بشه.

چه قشنگ...

امیدوارم از اینجا به بعد هم معجزه‌ها تو زندگی‌تون خودشون رو نشون بدن و دست برندارن. =)

الهی امین واسه همه :) مرسی

چیکار کردی که وقتی میگی کن، فیکون میشه؟ :)

`بخوان مرا تا اجابت کنم تو را`
همین 

برگشتن از مرگ؟!!!!! چرا؟!!!! چی شد مگه دختر؟!

کاش اجازه داشتم بگم :( 

خوشحالم که این تجربه را داشتید. ما را هم دعا کنید. منم همسرم درگیر سرطان هست و این کن فیکون را دیدم. امیدوارم لایق بندگی خدا باشم. امیدوارم کم نیارم. بیماری و مریض داری واقعا سخته

ممنونم ازتون.چشم محتاجیم
امیدوارم هرچه زودتر بهبودی کاملشون رو به دست بیارن.حتما دعا میکنم
صبر و قوی بودن در ذات شماست،حتما پیداش میکنین:)
درک میکنم.ایشالله زود بخیر بگذره

خیلی زیبا بود

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan