!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

قهرمان من

از شب تولد قبلیم یک سال گذشت! شبی که برام پرررر بود از سوپرایز ، هم خوب هم بد
اول با کادوی هیجان انگیز اکثر دوستام و سوپرایز و جشن خانواده ام از شادی و ذوق اشک شوق ریختم و حس کردم خوشبخت ترین آدم روی زمینم
و در پایان شبش یک اتفاق به ظاهر ساده انقدر قلبم رو به درد آورد که تا صبحش گریه میکردم!ولی این بار از شکستن،غم،بی ارزشی
الان که به خودم و راهی که توی این یک سال اومدم نگاه میکنم حسی جز افتخار و شادی ندارم.ممنونم از خودم که یک سال تمام برای رسیدن به این نقطه جنگید و بهم نشون داد تنها قهرمانم تا اخرین تولدی که بیاد خودمم نه هیچکس دیگه.حس میکنم امروز حقیقی ترین تولد عمرمه و واقعا یک من جدید متولد شده که معنای واقعی زندگی رو فهمیده و داره خودش رو ذره ذره کشف میکنه، میخوام از بودن با خودم توی این روز که مال منه لذت ببرم و برم براش هدیه بخرم
چون فقط خودم میدونم چقدر امسال تولدم مبارکه و پوشال اون شادیهای ظاهری قبلی ریخته و درونم چخبره :)
خداروشکر
کتاب شعرم رو به مناسب تولدم رندوم باز کردم و این اومد
از صبا می شنوم مژده ز یارم آید/همرهش بوی خوش از زلف نگارم آید
هر شب از سوز دلم همدم پیمانه شوم/تا سحرگه که به دل شوق شرارم آید
دل به سودای رخش می رود از خانه برون/بامدادان ز سفر خسته کنارم آید
همدمی کو که شود ساقی شبهای خمار/تا بگوید ز چه ره یار، دیارم آید
آن نسیمی که سحر از رخ جانان آرد/تا که بر دل گذری کرد قرارم آید
در خزانم و مهیای سفر گشته دلم/وعده بیجا ندهم تا که بهارم آید
هر که دلدار دلش یار نهانش بوده/چون شباهنگ به که گوید که نگارم آید
شعر از استاد شباهنگ عزیز

سال نوتون مبارک دوستای عزیزم.امیدوارم پر از شادی و سلامتی باشید.نبودم چون سرم خیلی شلوغ بود.و ممنونم از لطفتون که حالم رو پرسیدید.

خدا رو شکر برای تولد دوباره ات...و خود جدیدی که پیداش کردی...

تولدت مبارک عزیزم...موفق باشی...

ممنووونم مه سو جان،لطف داری:) 
:****

سلام ممنون بابت مطلب زیباتون

درمان بیش فعالی

سلام
:))

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 

 

تولدت مبارک خانوم ! 

آرزو میکنم !

زیباترین لبخند خدا پای تموم خواسته‌های قشنگ باشه !

لبخندی همیشگی ک با نوای عشق همراهی کنه و زیباترین تصاویر و سمفونی‌های زندگیت بشه !

دلت آسمونی دختر فروردینی !

سبز و سلامت بمونی !

سلام دوستم
ممنونم از لطفت ،تبریک و آرزوی قشنگت:) موفق باشی

مبارک باشه سال جدید بر لیموی تازه متولد شده :) با آرزوی بهترین ها...

ممنووووووووونم :) : *

تولدتون مبارک❤

مرسی پژواک *___*

تولدت مبارک عزیزم  

سال نوتم مبارک لیمو جون

خیلی برات خوشحالم ❤❤❤❤❤

خیلی ممنونم یاسی مهربووون :***
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan