!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دانشگاه مجازی

+ مطمئنم از خواب بیدار شدم برم کلاس و حتی گوشیم هم چک کردم ولی چشمم رو باز کردم دیدم ظهره :| و اینگونه برای اولین بار در عمرم خواب موندم واسه کلاسام :)) اگه دفعه دیگه ای هم بوده یادم نیست اصلا.

+یه جوری تحت فشاریم و این داستانهای دو استاده بودن برای هر درس داره اذیت میکنه که به صورت تئوری و ثبت شده 24 واحد دارم اما عملا دارم 30 واحد امتحان میدم :/ 

+استاده خیلی ترسناکه.سخت گیره.صدمی باید ازش از صفر نمره بگیری برسی به 20 مثلا.بعد از اینکه اواسط ترم قهر کرد و از گروه ها لفت داد و امتحانها رو کنسل کرد ، یه عده رفتیم درخواست مجدد راه اندازی امتحاتها رو تک تک اعلام کردیم :)) اینطوریه که شخصا با هیچ دانشجویی حرف نمیزنه و فقط از طریق نماینده انتخابی خودش که اساسی نداره مکاتبه میکنه.سه روز قبل بیدار شدم دیدم ساعت 6/5 صبح بهم 4تا پیام داده و 3تاشو حذف کرده:/ .تقدیر و تشکر از جهشی که در به دست آوری صدم ها انجام دادم و اینکه زودتر خودت رو برسون به سقفی که من تعیین کردم :| :)))
بعد من یه سری تحقیقاتی داشتم که اگه اونا رو حساب میکرد به سقف میرسیدم.ازش پرسیدم اونا چی میشن و الان سه روز گذشته و دیگه سین نمیکنه :)))
واسم سواله ایشون که تمایلی به حرف زدن نداشت چرا اصلا شروع کرد بحث رو؟:/
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan