!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خوبه حداقل دوستام هستن

اومدم خونه!
+ دیشب امتحان عمومی داشتم و حتی اینترنت هم نداشتم.دوستام رفتن واسم امتحان دادن:) 2 گرفتن از 6 :| در حالی که من زیر یک عالمه پتو و لباس بودم و 6 نفر بالا سرم نشسته بودن :/
بعد که خبردار شدم چی شده ، یکیو پیدا کردم با هات اسپات رفتم تلگرام و دیدم این مشکل همه بوده و دوستانم حداقل 4 رو گرفتن :))ولی سامانه یا تنطیمات استاد بهم ریخته انگار.پس امیدی هست.
+ نماینده مون بهم پیام داد که گویا دو تا از واحدهایی که قبلا پاس کردیم رو حذف کردن!! یه جوری مملکتمون قانون داره و همه چیزش منظمه که یهو میان میزنن واحد درسی رو حذف میکنن و برنامه ها و تلاشها و تایمهایی که تو گذاشتی هم اصلا مطرح نیست و دیده نمیشه.میگفت بچه ها قبول نمیکنن این واحدهای حذف شده رو ترم بعد برداریم چون سنگین میشه و از طرفی هم ارائه نمیشه.و من نگران توام که بهت قول دادم تموم کنی.چیکار کنم حالا؟با بقیه گروه ها ست کنم؟گفتم نه.دیگه مهم نیست.قبلا همه چیز یه جور دیگه قرار بود باشه که مهم بود.الان هرکاری خودت صلاح میدونی انجام بده عجله ای نیست
اما واقعا از این حذف و اضافه کردنا کلافه شدم دیگه.
+فردا میانترم دارم.یکی دیگه از دوستام نشسته کل مطالب رو برام ویس فرستاده و توضیح داده که من بتونم بخونم.پس فردا میانترم دارم.دو روز بعدش دوباره و دوباره و دوباره ...
اما میدونی چیه؟همه اینا میگذرن.این طوفان هم تموم میشه و نمیکشه ما رو! قوی بمونید. 
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan