!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

با عقل برای عشق تصمیم گرفتن بی رحمی بود

Download "YOURS"
حجم: 6.59 مگابایت

یه لحظه هایی تو زندگی هست که احساس میکنی خوشبختترین آدم روی زمینی و شد آنچه میخواستی بشه! و حالا دیگه میتونی با خیال راحت بمیری بدون اینکه حسرتی داشته باشی.آرزوهای دیگه ای هم داشتی اما اون یکی انقدر شور و هیجان و سطحش بالا بود که اون حسی که میخواستی از زندگی بگیری رو گرفتی و انگار رسالتت برای خودت رو انجام دادی
داشتم فکر میکردم چقدر از این لحظه ها داشتم تو این چند سال... چقدر یه وقتایی انقدر راضی و شاد بودم که دیگه ترسی از مرگ نداشتم.
یه جاهایی از زندگی بود که اشک شوق ریختم نفس عمیق کشیدم و گفتم دیگه الان میتونم بمیرم!
میدونی برای ادم کمالگرا و بلندپرواز نترسیدن از مرگ یعنی چی؟یعنی اون لحظه تو بهشت بود
میدونی همه چیز انقدر قشنگ بود که وقتی برمیگردی نگاه میکنی باورت نمیشه این همه سال گذشت...
من با عشق قد کشیدم و بزرگ شدم! هر کاری میخوام بکنم همه چیز برام مرور میشه.میشینم شبه مقاله بنویسم و یادم میاد حتی بلد نبودم با ورد کار کنم و او بهم یاد داد.فیلم میبینم ، تو سایتها میچرخم و اسلایدای انگلیسی رو میبینم و یادم میاد زبان رو او برام نهادینه کرد ، درس میخونم و یادم میاد او بهم یاد داد چطور با مطالب تو ذهنم کتابخونه بسازم ، عکس خونه ها و کلبه های جنگلی رو میبینم و یادم میاد چقدر با اینا رویا ساختیم ، خبر میخونم و یادم میاد چقدر نشستیم و بحث و تحلیل کردیم ، اهدافمو نگاه میکنم و او رو کنارشون میبینم ، حتی به آینه نگاه میکنم و تصویری از خودم میبینم که او می دید.خودم رو نگاه میکنم او رو میبینم
تا الان فکر میکردم شکست خوردیم که ته تهش یک عمر با هم نموندیم.اما اسمش شکست نیست.اسمش جدایی بخاطر عقل و با هزینه احساسه
ما خیلی خوشبخت بودیم که عشق رو تجربه کردیم ... طعم خوش رهایی و دلبستگی هردو با هم رو در یک لحظه چشیدیم.فهمیدیم عشق چی بود و پوشال رو از واقعیت تشخیص دادیم
ناراحت بودم که توی دو هفته سینوسی بودن و اون گفت و گوهای سراسر منطق و عقل ، عشق رو خدشه دار کردیم اما واقعیت این بود که اون دو هفته عشق توی طاقچه ی خونه هامون خاک میخورد و تهش تصمیم گرفتیم بذاریمش توی گنجه و بریم ...!

دنیارو چه دیدی ! شاید یه زمان نه چندان دور باز همو پیدا کردید ! اگر آن چیزی که شما ازش صحبت میکنی دقیقا همان چیزی بود که احساسش کردید یعنی عشق واقعی ، پس نامید نباش! بهتر از همدیگه پیدا نمی کنید! 

وقتی همو داشتیم نباید گم میکردیم که نیاز بشه بعد دوباره پیدا کنیم.
و اینکه دلیل تموم شدنش اونقدر ریشه ای بود که دیگه امیدی نمونه

کاملا پر از غم شدم :( یه چیزایی خیلی حیفن، شاید اونهمه حس قشنگ رو آدم دیگه هیچوقت انقد خوب تجربه نکنه

:(
بله حیف شد که قدرشو ندونستیم

[غصه‌می‌خورد]

.چیزی رو درست نمیکنه

عشق فقط یک بار اتفاق میفته به این فکر نکن که چند سال بعد دوباره این احساس تکرار میشه چند سال بعد با حسرت اون عشق زندگی قراره بکنی  وقتی قراره ببینی هیشکی تکرار اون نمیشه اون روز هزاران بار داغون میشی  هیچ چیزی در دنیا ارزش اینو نداره که بیخیال عشق بشی آدما فقط خودشونو گول میزنن با چند تا دلیل و منطق وقتی چند سال بعد مشکلات بزرگ حل میشن جایه خالی اون عشق تو زندگی میسوزونه آدمو هیشکی نمیتونه تکرار اون آدم بشه کاش سعی میکردین  عشقتون رو نگه دارین یک عمر زندگی کردن با حسرت سخته بخدا 

 وقتی در تصمیم گیری وعمل منطق برای پارتنرت مهمتره دیگه چیکار میتونی بکنی

خوشا اون زمان که کنکوری بودم و از اون زمان کنکورت خواننده هستم.. بیشتر هم خاموش.. یادش بخیر که تنها دغدمون تست و این چیزا بود... زندگی هنوز تلخی هاشو به اون شکل نشون نداده بود... و اما چون می‌گذرد غمی نیست :) 

 

عه سلام آقا امین.من فکر نمیکردم دیگه اینجا رو بخونید
این چند وقته متوجه شدم اکثر خواننده های قدیمیم خاموش شدن.مثل خودم برا بقیه که البته شما اگه الان وبلاگ دارین ادرسش رو ندارم.

من انقدر از اون فضای بی دغدغه فاصله گرفتم که دیگه یادم نیست اون وقتا چه شکلی بودم!پیر شدیم
بله..همشون میگذرن و خاطره ها باقی میمونن

 عشق ... احساس... و زندگی کردن واقعا مرد میدون میخواد.... فداکاری میخواد... گذشت میخواد.... دوباره از نو ساختن و بلند شدن میخواد... عشق فقط اون احساسات قشنگ لحظه ای نیست... اون حسی که کنارش میدرخشی نیست... کنارش زشتی داره...زخم داره....اشک داره...قهر داره و اشتی داره...و عسق حسی هست که تو رو کامل میکنه...کامل میکنه ولی وابسته نه...تو خودتی تنهایی ولی کاملی ..این عشق واقعی هست

با عقل تصمیم گرفتن یه طرف قضیه ست... ولی نباید گذاشت احساس هم خدشه دار شه و کنار گذاشته بشه...یه روزی ان شا الله دوباره عشق در خونه تو میزنه... دوباره کسی میاد که قلبت از حضورش تند تند میزنه...این دفعه به خودت قول بده اول با منطق و عقل انتخابش کنی...همه چیز رو بسنجی...با منطقت کنار بیای و بفهمی واقعا هدفهاتون یکی هست...بعد بهش دل بسپار و اونقدر عشق بده به لحطه لحظه هات که هیچوقت عشق ندادی...اونقدری خوش باش که تا حالا نبودی... و اونقدری ارامش بگیر که هیچ ساحل امن و ارومی رو تحربه نکرده باشی به قدرش...بعد خیلی راحت میتونی به گذشته ت فکر کنی و بگی :.اون گذشته فقط یک تجربه بود که منو به کمال الانم برسونه..که منو یه الماس تراش خورده ی زیبا کنه که بتونم کنار این شخص خوش بدرخشم..که واقعا اون ارتباط شاید عشق نبود...یه مرحله خوب از زندگیم بود

 

چقدر عشق داشتیم و عاشقیم!

این یکی از کامنتهای خصوصی بود که دریافت کردم و بخشیش رو گذاشتم اینجا برای همه ی اونایی که گفتن شکست عشقی یا چنین تجربه هایی داشتن و حس کردم این کامنت به دردشون میخوره.
سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ , ۱۴:۰۵ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

پس زمبنه ره ره که دیدم ناخودآگاه دهانم پر آب شد😁

پایدار باشین

:))) 
ممنونم سلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan