!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چشام بسته ست ولی فکرم یه عمره که نخوابیده

خسته شدم از هرچی جنگیدن برای رابطه ها و دوستی هاست ، از هرچی جنگیدن برای همیشه پرفکت بودن توی درسهاست ، از تلاش برای بی عیب بودن و تهش هم طلبکار بودن بقیه.از دست و پا زدنهام برای تکامل و بر وفق مراد بودن زندگی
برای همین رها کردم
همه چیز رو.همه کس رو.
دیگه تلاش نمیکنم که آدم خوبه ی رابطه ها باشم.تلاش نمیکنم چیزی جز اون چه که واقعا هستم باشم
سرم تو لاک خودمه.یک تلاش و دقت معمول دارم برای همه چیزم.اوردوز نمیکنم
یه مدت تماشا کنم ببینم جایگاه کی کجاست تو زندگیم
میدونی؟هر از گاهی بزن زیر همه چیز ببین کدومش واقعیه.
شاید تو به یه حباب دل خوش کردی.شاید هم به یه کوه تکیه کردی و خبر نداری
اما بدون نمیتونی برای هیچ چیز حتی خودت در آینده چیزی رو تضمین بدی.امروز رو زندگی کن.فردا هرچی شد مطابق همون تصمیم بگیر و زندگی کن
خود واقعیت باش.همه چیزت رو با صداقت و بدون سیاست به هر کسی که باهاش در ارتباطی بگو.یا میپذیره و میمونه یا نمیپذیره و میره.نقاب نزن.چون تهش خودتی که آسیب اصلی رو میبینی
برای هیچ حال خوبی خودت رو گول نزن.چشمات رو باز کن و ببین واقعیت چیه.
قدر خودت رو ، باورت و وجودت رو بدون
اگه دوستها و خانواده خوبی داری ازشون لذت ببر.اگه نداری خودت برای خودت کافی ای.از سر تنهایی آدمها رو تو زندگیت راه نده.وقتی بپذیرشون که واقعا مناسب تو باشن
هر کسی هستی توی هر موقعیتی هستی بدون خیلی خیلی ارزشمندی :)

یه وقتایی اینطوری شدن هم خوبه

 

ولی این ور بوم و اون ور بوم افتادن، جفتش آدمو به یه نتیجه میرسونه

میفهمم چی میگین
اما من همونطور ک نوشتم تلاش معمولم رو حفظ کردم.قرار نیست از زندگیم عقب بیفتم.فقط با ارامش بهش میرسم

اوهوم

:)

بقول این پیرمرد متین خوشمزه ها : درست میشه ... غصه نخور

چشم :))
ممنون

چه همه ش...چه جمله آخر....دقیقا زندگی کردن همینه...جوری زندگی کن که خودت ارزشمندترین باشی...

بله واقعا..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan