!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ارزش صبر رو داره؟

متن از سوده هروی

((( قرار نیست داستان زندگیت رو با کس دیگه ای مقایسه کنی ... اما اینکه صبر کردن جواب میده بله قطعا جواب میده
اگر توی یه کاری داری صبر میکنی و داری برای تلاش میکنی و همچنان صبورانه منتظر جوانه ها و نتیجه ها هستی خدا با تو توی اون کاره.پس این رو در خودمون پرورش بدیم.این نکته ی کلیدیه که میتونه قفل زندگی تو رو باز کنه
شاید سوالت این باشه که چیکار کنم؟کارم رو ول کنم؟رابطه ام رو تمام کنم؟من به تو میگم که به نشانه ها نگاه کن.آیا نشانه ها همراه با تو بوده تا اینکه بری توی اون کار؟اگر بوده اون کار رو با چنگ و دندون بچسب.بچسب صبر کن تلاش کن و بدون توی کارت متوی پیشرقت های مهمی داشته باشی
اگر توی رابطه ای هستی که واقعا فکر میکنی ارزش صبر کردن و فرصت دادن رو داره پس حالا شروع کن برای اون رابطه تلاش هایی که نیاز داره رو بکن.اون رابطه نیاز داره با چی تغذیه بشه؟ اون کاررو انجام بده
لازمه من رو خودم کار بیشتری انجام بدم؟میرم انجام میدم و در کنارش صبر میکنم برای اون رابطه
لازمه یه جاهایی از خودم بگذرم؟میگذرم.
روی خود خواهی خودم کار میکنم روی منیت خودم کار میکنم و در کنارش صبر میکنم
و تمام فاکتورهایی که نیاز به تلاش داره
بنابراین صبر این نکته ی کلیدی در تمام ابعاد زندگیتون میتونه کاربرد داشته باشه)))

درسته...گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی....

 

ولی مه سو اگه از صبر کردن خسته باشیم چی؟:(((

درست تو جایی هستم که همه رو از دست دادم. هم کارمو هم رابطه مو. 

بعضی وقتا لازمه دو طرف تلاش کنن. منم همین فکرو میکردم که باید برای رابطه م تلاش کنم. الان که اینجام دارم میبینم که فقط من تلاش میکردم. میدونی دو طرفه ش خوبه...

میفهمم سخته
اما مطمئن باش قوی تر از چیزی هستی که در مقابل اینها کم بیاری
تو چیزی درونت داری که نگهت داشته تا الان.از این به بعد هم اون نیرو وجود داره
صددرصد دوطرفه ش خوبه

هر موقع خسته ی خسته شدی بدون به هدفت نزدیکتری...

امیدوارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan