!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اگر ارزشهای من رو نمیبینی

متن از سوده هروی

(((منی که تو بطن شرایط هستم میدونم حق دارم یه حرفهایی رو بزنم.یه جایی شما باید بایستید و اگر حرفی دارید حرفتونو بزنید.این اتفاقا از یک شخصیت سالم میاد.جایی که لازمه پای شخصیت و ارزشهاتون وایسید باید وایسید چون این از یک شخصیت سالم میاد
چون یک شخصیت سالم پای ارزشهای خودش وایمیسته.بخاطر اینکه دو نفر بگن تو داری چیکار میکنی سکوت نمیکنه و نمیترسه
من نباید ارزشهای خودم رو بخاطر هیچ چیزی فدا کنم ...شاید باعث بشه یه چیزایی بالا پایین بشه ولی چی ارزشش رو داره که من تا این حد تحقیر بشم؟خودت رو به چی میفروشی؟اون وقت دیگه تو هیچ وقت نمیتونی عزت نفسی که خودت کوبوندیش و رفتی پایین رو به این راحتیا احیا کنی.اون سی سالی که خودت با خودت این کارو کردی به این راحتیا برنمیگرده و جبران نمیشه.ما برای بنا کردن ارزش های خودمون حتی اگه خیلی هم دیر شده باشه نباید بترسیم 
این گامیه که باید برای خودمون برداریم.اتفاقا این از عزت نفس سالمه که من دیگه اجازه نمیدم بیش از این تحقیر بشم و نادیده گرفته شم .. اگر قبلا اجازه دادم از این به بعد اجازه نمیدم که توی زندگی من رو در این حد تحقیر کنن.من ارزشهای ادمها رو توی اجتماع نگه میدارم ولی اجازه هم نمیدم کسی ارزشهای من رو زیر سوال ببره.
اگر یه جایی هم ببینم کسی این حرف رو زد پاسخ درستش رو بهش میدم و اگر ببینم که اون میخواد با یک حوزه ی دیگه بیاد جلو ، کات تمام
اگر کسی حد و حریم رابطه و ارزشهای تو رو نمیتونه نگه داره بهش بگو که نمیتونی دیگه رابطه رو به این شکل ادامه بدی
بهترین اتفاقی که میتونه بیفته اینه که ما برای بنا کردن خودمون و اعتماد و عزت نفسمون و برای خود بودنمون نباید بترسیم
من نباااید بترسم از اینکه حرف حقیقت خودم رو بزنم.من نمیخوام اجازه بدم توی زندگی نادیده گرفته بشم.
 گرچه که همیشه در این فرایند که هستیم با هر قدمی که میخوایم برداریم با ترس مواجه میشیم اما دقیقا عبور از اون ترسه ست ک تو رو یک گام بالاتر میبره.این ترس همیشه جایی که میخوایم یه پله دیگه بسازیم هست.ولی همین عبور از ترس و انجام دادنش و ساختن عزت نفست تو رو یک طبقه میاره بالاتر و تو قدرتمندتر از قبل میشی)))
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۲۲:۲۸ عمل معده برای لاغری

 

همه چیز در زمان خودش اتفاق خواهد افتاد...

به زمان بندی خدا اعتماد کن

بله..موافقم

دقیقا! روحت پوست کلفت تر میشه!!

اگر روحی مونده باشه

من اگه تو اون رابطه قبلیم، به این حرفها زودتر رسیده بودم، الان کلی ریده بودم تو سر دوست پسر قبلیم و خیلی دل خنکتر بودم :))

ارزش نداشت ولی.تفاوتی هم نداشت

وقتی خود واقعیت رو باور داری اتفاقات مثبت و خوب رو هم جذب میکنی و مورد احترام بقیه هستی...شده یه عده محدود اما هم عقیده

مشکل اینجا بود من خودم رو میخواستم ندیده بگیرم اما تهش به این نتیجه رسیدم که غیرممکنه

حرفت منطقیه مرسی :)

پست های الانت چقدر ب درد این روزای من میخوره مرسی لیمو امیدوارم همیشه شیرین باشی(:

خوشحالم مفیده و ممنونم که بهم گفتی:*
مرسی که:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan