!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کمتر از یکسال دیگه مونده!

این ترم باز 22 واحد برداشتم به سختیییی! 
داستان انتخاب واحدمون یه جوریه انگار وسط یه بیابون خشک و بی اب علفی و یهو یه ماشین میاد با مقدار محدودی اب و غذا! هر کی زودتر دستش رسید برنده ست :/
این ترم هم که مجازی بود و من یک سره پی وی مسئول اموزش و استاد و معاون دانشکده و مدیر گروه و... برا اینکه بتونم طبق آیین نامه استعداد درخشان یه درس 2 واحده بیشتر بردارم! اخرش هم جوابم رو ندادن.حذف کردم درس و روز اخر شانسم زد یهو یه عمومی که به برنامه ام بخوره پیدا کردم :/ 
واقعا ادمو ناامید میکنه این سیستم
کاملا جدی قصد دارم عید یه امتحان بدم که باااید از الان براش اماده شم.باید از الان منابعش رو بخونم.درسته آزمون اصلی سه چهار ماه بعدشه اما باید تا عید به یک سطح قابل قبول بالایی رسیده باشم که دیگه خیالم راحت شه.
از الان تا اون موقع 6 ماه وقت دارم.6 ماهی که بیکار هم نیستم.دو ترم سخت آخر و تخصصی این بین هست که باید معدلم رو هم بالا نگه دارم.و ممکنه یه دریچه های دیگه از زندگی هم باز شه و همه چی خیلی شلوغ شه
پس حواسم باشه که وقت پرت نداشته باشم و هرروز حتی شده یک ربع وقت بذارم برا آزمون.

+دو روزه سطح انرژیم پایینه ، پایین که نه.خیلی حال معمولی دارم.و اگه حواسم نباشه متمایل میشم به ابر و بارون! نمیدونم هم چرا.شاید اون ویسهای روانشناسی که گوش میدم زخمهای کهنه ام رو خراشیده و حواسم نیست.شاید هم نباید دنبال دلیل گشت.خلاصه که ناراضی نیستم راستش! چون حس میکنم آرامش این حال بیشتره.تلاشم توی این حال بیشتره انگار! 
برا همین میخوام بگم نخواید همیشه 100درصدی انرژی داشته باشین و شااااد و پرنشاط باشین.بعضی وقتهام به همون کمی که دارید راضی باشید که اونم همچین بد نیست :)
خوب باشید !

تو خیلی قشنگی،  همیشه پر از سبزنگی و زندگی هستی 

امیدوارم همیشه لبخندت پررنگ باشه

عزیزم مررررسی *_* لطف داری به من
دلت شاااد

22 واااحددد ! موفق باشی :)

من همش 16-17 تا بر میداشتم و برای همین همیشه جزو آخری ها بودم که انتخاب واحدش باز میشد! هرچی تهه لیست مونده بود بهم میرسید :))

24 میخواستم نشد :))) اگه اشتباه نکنم هرترم 22 بودم جز ترم اول که 20تا

چه جالب :) ما گویا عجله داریم :))

همیشه خوب باشی و خوش بدرخشی عزیزم

مرسی عزیززززم :** حال دلت خوش

امیدوارم بزودی شاهد خبر موفقیت و به پایان رسیدن همه ی ترم ها را در پستی زیبا و پر نشاط از شما باشیم ،

پیروز و سربلند باشید، 

خیلی خیلی ممنونم از حضور و لطفتون استاد عزیز :)
امیدوارم شما هم سالم و شاد باشید

لیمو میگن این ترم گفتن همه میتونن26 واحد بردارن:|

البته موقع حذف و اضافه الکی گفتن؟ :/

ارزوی موفقیت های بالا بالا لیمو💛

واااااا
کی گفتن ؟!
الان کسیو دیدی 26 واحد برداشته باشه؟!
به ما نگفتن اصن:/ اخ اصن ناراحت شدم که.این خیلی برا من حیاتی بود


مرررسی عزیزم :*** خودت هم بدرخشی

گویا چرت گفته بودن!  :|

نمیدونم بازممم من ک نتونسم..

:)) فدای سرت
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۲۳:۳۹ pani is hot و پنلوپه

من عاشقتم میای با هم رل بزنیم ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan