!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مرسی بچه ها :)

اگه یکیو دارین که هربار که اشتباه میکنید با مهربونی شما رو میبخشه و حتی اشتباهتون رو به روتون هم نمیاره خوشحال باشید
چون انسان ممکن الخطاست
و ما نیاز داریم به آغوشی که همیشه به روی ما حتی در اشتباهتمون هم باز باشه


+خیلی خیلی ممنونم ازتون بابت کامنتهای خصوصی و عمومی زیاد و پر مهری که برام گذاشتید و بدونید که اگر شماها نبودین و نمی دیدم که هستید دیگه اینجا نمی نوشتم! و ببخشید که هموز جواب ندادم.خودخواهی کردم! چون من کامنتهامو تا وقتی جواب ندادم چندین بار میخونم.برا همین نگه داشتم بازم بخونم.
به زودی تایید میکنم عمومی ها رو و خصوصی ها رو پاسخ میدم :) 
عالی باشید

خیره انشالله 

 

سلامت باشید

ممنونم ازتون :) شمام همینطور

وااااای لیمو جان انقدررر جملت عالی بود که نگووو....حتی من کپیشم کردم🙈

زنده باشی عزیزم💜

اوخوودااا
مرسی عزیزم :* خوشحالم دوست داشتی

خوشحالیم که هستی و موندی😃

مرسی فتل عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan