!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آخییش

دو روز گذشته یه جوری ورزش کردم که تمام عضلاتم درد میگرفت و دلم میخواست گریه کنم دیگه اخراش :)) ولی خیلی باحال بود
خیلی وقت بود که فعالیت بدنی نداشتم.لازم بود و هست
خلاصه که اومدم اینجا بنویسم انگیزه بشه هم برا شما (شاید) صرفا یاداوری برا اونایی که مث من خیلی وقته تکون نخوردن :))) هم اینکه خودم خجالت بکشم و ادامه بدم
در واقع یه چالش رو شروع کردم و دو روزش رو انجام دادم با موفقیت
بریم برا ادامه ش

هروقت شروع کردم به ورزش کردن، بعد از چند روز ول کردم :(((((((((

دوباره امتحان کنید:)

انگیزه شد!

چقدر خوب *_* موفق باشید پس

موفق باشی..‌.منم دوس دارم شروعش کنم...

مرسی عزیزززم
حتما شروع کن.توی خونه بدون امکانات 

ماشاللهههههه بهتتتت

برو برو 

:))) چشم چشم 
مرسی که میم

به به... به به به اون دردهای بعد از ورزش 😊

اخ به به :)

به به... به به به اون دردهای بعد از ورزش 😊

ولی اون لحظه کم مونده گریه کنیما :)))

خیلی خوبه ایول:)  من اصن میمیرم برا خستگیای بعد ورزش  

بعضی وقتا امتحانات وپریود خیلی رو مخمن برا ورزشم -__-!!! مانع میشن ولی من ول نمیکنم دوباره شرو میکنم:)))

 

ای جان :)
حالا امتحانات رو میشه بینش روزی نیم ساعت برا ورزش شدید که جوابگو باشه پیدا کرد اما با درد فکر کنم سخت باشه ورزش کردن.نمیدونم باید امتحان کرد
افرین بهت:)

اخه پروسش طولانی میشد برام نتونستم:))) نیم ساعت ورزش نیم ساعت حموم نیم ساعتم خشک شدن:)))))

خوشبحالت فقط نیم ساعت حموم ؟ :))) برو خدا رو شکر کن

نه دیگه مثال بود:)))) نیم ساعت فقط اواز میخونم😂😂😂😂😂

اهان :)))) به به

منم تو این قرنطینه یه مدتیشو ورزش کردم خیلی چسبید

به به افرییین :)

شروعش سخته ولی ادامه بدی روتین زندگی میشه

اره دقیقا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan