!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

برگردیم به اصل خویش

نشستم با خودم فکر کردم چیکار کنم خوب شم؟چی در من تغییر کرده که این احساسات اومده سراغم؟
فهمیدم چیه و روش کار کردم
پاشدم چند اپیزود فرندز دیدم.از دوستهام خبر گرفتم و یکیشون داشت میرفت سفر ، اون یکی کار پیدا کرده بود و اون یکی مثل من تو خونه خودش رو سرگرم میکرد و و و ...
شروع کردم به انجام کارهایی که دوست دارم و حتی کارهای عقب مونده
خلاصه که خودم رو بغل کردم و بوسیدم *_* به موفقیتهام و راه هایی که اومدم فکر کردم.قدر تمام تلاشهایی که کردم رو دونستم و ندیده نگرفتمشون.دیدم خیلی از خودم جلوام.آفرین بهم
الان حالم خوبه و دیگه به چیزی برای بهتر کردنش نیاز ندارم:) مگه داریم بهتر از این؟
حال دلتون خوب.مراقب خودتون باشید و قدر خودتون رو بدونید!

سلام...

 

کنجکاو شدم‌بدونم‌ چطور خودتون خودتون رو بغل می کنین و می بوسین...؟!؟😊😅

 

برای بهتر شدن حال دنبال بهانه نباشید،

به اتفاقات خوبی که خواهد افتاد بیندیشید...

 

یاد شعر سهراب افتادم:

«زندگی تجربه ی تلخ فراوان دارد 

دو سه تا کوچه‌و پس کوچه و

اندازه ی یک‌عمر‌بیابان‌دارد...»

 

«از صدای گذر آب چنان فهمیدم

تند تر از آب زوان عمر گران می گذرد

آرزو‌می کنم آنقدر سیر بخندی

که ندانی غم‌ چیست...»

 

سلام
الزاما فیزیکی نیست همیشه اما شدنیه! دستهاتونو دور خودتون حلقه میکنید :)) یا دستهاتونو میبوسید.به همین سادگی

گاهی اوقات بهانه لازم داریم واقعا.اون وقتهایی که بیشتر سیاهی ها رو میبینیم

چقدر شعر قشنگی.خوندنش همیشه تازگی داره
مرسی :)

انشالله که همیشه بدین‌گونه در تمام مراحل زندگی 

موفق و شادکام باشید 

خیییلی ممنونم ازتون ... شاد و سلامت باشید

ای خدا

چه حس خوبیه این حسهای قشنگ

❤❤

امروزت پر از این حسهای قشنگ :)

چه خوبه که تونستی حال خودتو بهتر کنی....همین راهشه...منتظر بهتر شدن حالمون از طرف بقیه نباشیم چون ما خودمون مسئول حال و احوال خودمونیم

دقیقا همینطوره :) ممنونم مه سوجان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan