!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یک جامه بدر به نیک نامی!

یک جامه بدر به نیک نامی
باقی دگر خود دانی
این بیت حکایت همه ی آدمهای این روزها و حکایت چیدمان ذهنی خیلیامونه
همه ی آدمها اول رابطه روی خوب خودشو نشون میدن بهت.توی هر نقشی که باشن ؛ معشوق ، همسر ، دوست ، همسایه ، هم کلاسی ، فامیل ...
وقتی در شروع داستانیم مهربونیم ، هم دلیم، یار و یاوریم ، دوستیم.یاد نگرفتیم خودمون باشیم.یاد نگرفتیم جسور باشیم تا نه ضربه بخوریم نه ضربه بزنیم
یه سری آدمها هستن که ترسناک ترن. اینا بهت محبت میکنن ، باهات دوستن ، بین این خوبی ها و محبتها و دوستی ها یواش یواش اهداف خودشون رو هم پیش میبرن.حرفهای دلشونو میزنن بهت.تیکه هاشونو میپرونن و خللصه اون "بدی" رو ازشون میبینی
حالا تو میمونی و محبتهایی که ازش دیدی به اضافه بدی هایی که مثل خوره واسه روح و روانتن.
من از این آدمها زیاد دیدم و شنیدم.دور و نزدیک...
شاید تو بگی خب تحملش کن! کفه ی خوبی ترازوش سنگین تره.اما من یه نصیحت بهت بکنم ! قبل از اینکه خیلی دیر بشه حذف کن این آدمهای سمی زندگیت رو
حتما داستان اون قورباغه ای که میذارنش توی یه ظرف اب و کم کم حرارت رو زیاد میکنن بدون اینکه متوجه بشه و تهش خود قورباغه فلج میشه رو شنیدی!
تو بدون اون خوبی و محبت نمی میری.هیچ اتفاقی برات نمیفته...اما با اون بدی های یواشکی و دورویی ها حتما یه روز اسیب جبران ناپذیری میخوری
نترس از از دست دادن ادمهای سمی.نترس از کوچک شدن دایره ارتباطاتت
اما بی نهایت بترس از سیاه شدن ذهنت.از هرز شدن افکار منفیت.از اینکه نتونی به کسی اعتماد کنی بترس...زندگی که توش اعتماد نباشه و پر باشه از شک و تردید و ترس هیچ وقت برات آرامشی نخواهد داشت.پس بگذر از خیر و شرشون و خودت رو رها کن
من به شخصه فدای آدمهای صادق میکنم خودم رو!! سر و دست میشکنم که با کسی که صداقت و جسارت داره دوست باشم...شاید یه جاهایی صداقتش اذیتت کنه اما مطمئنی که هیچوقت آسیب جدی ازش نمیخوری.هرچی هست خودشه
اگر تو زندگیتون آدمی رو پیدا کردین که صداقت داشت ، خودش بود ، روراست بود ، یک رو داشت ، هییییچوقت از دستش ندید :) اون نعمت زندگیتونه
مهم ترین و با ارزش ترین اصل انسانی زندگی صداقته.اگه نبود ، نمونید و وقتتون رو تلف نکنید.
و مهمترین نکته؟ اول از همه خودتون باید صداقت داشته باشید که از بقیه هم انتظارش رو داشته باشید.
همین:)
من خوبم! اتفاقی هم نیفتاده.پیرو پست قبلی چندتا کامنت ناشناس خصوصی داشتم که ترجیح دادم جوابشون رو اینجا هم بنویسم و ثبت شه.

این روزها زیاد میبینم که همه امون به این نتیجه رسیدیم که دایره ارتباطات کمتر اما واقعی

واقعا زندگی همینه

اصن از اول فکر میکنم ادمها همینقدر بوده دایره ارتباطاتشون، بعد که این سوشال مدیا میاد، و میتونستن تو یه مدت زمان کم، آدمهای خیلی بیشتری رو بشناسن، بدتر ضربه زده به خودشون

اره افرین.اینم هست
مرسی میم :)

سلام

قضاوت کردن آدما مخصوصا تو فضای مجازی سخت و گاهی غیر ممکنه برای همین سعی می کنم به دل نگیرم که چند بار اومدم و کامنت گذاشتم اما از بازدید خبری نبود!

امیدوارم موفق باشید

سلام فرناز جان
راستش جملات اول رو درست متوجه نشدم.اگه پاسخ متن منه که باید بگم توی دنیای مجازیم اتفاقی نیفتاده که بر اساس اون بنویسم...دوستان سوالی پرسیده بودن و این جوابشون بود
اما من کلا مدتیه خواننده خاموش شدم..نمیدونستم انقدر ممکنه بد بشه که :(

ممنونم همچنین

سلام لیموی دوست داشتنی بیان😍

قربون کلامت💜صداقت مهم ترین اصله👌🏻👌🏻💕

سلاام عزیزم :*
خدانکنه که :)
خوشحالم دوست داشتی

سلام مجدد

نه منظورم اصلا به متن نبود راستش خودم بر اساس تفکراتم قضاوت کرده بودم برای همین خواستم اول احساسمو بگم چون اگه یادت باشه ما از از دوران دبیرستان شما و قبل از کنکور دوستان مجازی و وبلاگی بودیم و کامنت رد وبدل می کردیم. برام سوال بود که چرا این همه مدت فقط به من سر نمی زنی.

ممنون از توضیحاتت ببخش انگار یه خورده تند منظورمو گفتم

موفق باشی و شادکام ^_^

حتما یادمه چرا نباشه فرناز جان :) یه عالمه صحبت میکردیم
نه واقعا شخص خاصی نیست.کلا بگردی در 6_7ماه اخیر شاید کامنتهای انگشت شماری از من توی بقیه وبلاگها دیده بشه.بخاطر همین هم کامنتهای خودمم بسته بودم دیگه.
کم لطفی از من بوده 
چه حرفیه عزیزم.خوب شد گفتی اتفاقا
مرررسیی.همچنین

بنظرم معشوق باید اتفاقا روی بد نشون بده  :)) ادبیات کلاسیک خودمون که اینجوری میگه! معمولا یه موجود خون خوار سنگ دله!

اون که دیگه نمیشه معشوق که :))) میشه آفت جون :)) والا
حالا اگه هر دو جنبه ی خوب و بد رو داشته باشه که البته همه دارن یه چیزی

آدم های صادق و یکرنگ اصلی ترین قربانی های اجتماع کنونی 

هستند، فرق هم نمیکند در چه رابطه ای باشند ، اعم از زندگی مشترک

یا عاشق و معشوق بودن ، یا دوستی ، حتی گاهی در رابطه های

خواهر برادری کسی که صادقانه رفتار می‌کند ضربه را خواهد خورد ،

کاملا موافقم.این آدمها خیلی اسیب پذیرن.اما ایا واقعا نمیشه که هم صادق و یک رنگ بود و هم آسیبی ندید؟حتما باید چنین بهایی پرداخت؟

باعث افتخاره حضورتون در وبلاگ بنده استاد عزیز :) شاد و سلامت باشید

با حرفای این پستت کاملا موافقم...از آدم های سمی رابطه باید دست کشید

ممنونم مه سو جان.
حتما

و هرچی میریم جلو اون خود بودن و صداقتو کمتر کمتر میبینیم و دایره دور خودمونو کوچیک تر میکنیم 

اره واقعا
همینطوره

سلام

دقیقا !!

همینی که گفتی :)

 

احسنت آفرین :)

 

 

سلام عزیزم
مررررسی :)

 

آره واقعا مکانیسم حذف آدم های سمی زندگی باعث میشه که آدم ناخودآگاه به آرامش برسه. و البته بعضی وقتها شرایط حذفشون نیست، ولی ناچارا تحمل به همراه کم کردن برخورد باهاشون یه راه انتخابی اجباریه! 

خیلی خوب گفتی لیمو جان🌼

اینم یه روی داستانه ..
خوب خوندی عزیزم :) مرسی

« اگر تو زندگیتون آدمی رو پیدا کردین که صداقت داشت ، خودش بود ، روراست بود ، یک رو داشت ، هییییچوقت از دستش ندید :) اون نعمت زندگیتونه

برگرفته از mydreamylife.blog.ir»

اگر پیدا شود چشم:)

واقعا کم پیدا میشه

اونجا که گفتی تو میمونی و محبت هایی که کرده به علاوه بدی ها!حالا بدی هم نه ولی ...! اره ..اینجا واقعا حذف کردن سخت میشه من خودم ادم بسیار فرصت دادنم :)))) :|| 

کاش واقعا همه ادما جسارت صادق بودنو داشته باشن :)

من تحمل میکنم خیلی زیاد.ولی اگه دیگه از توانم خارج شد فرصتی نمیدم اصلا. شاید هم  کار اشتباهیه
کاش :)

ای کاش از ترسها و تایید شدنها و .... میگذشتیم و خود خود واقعیمون رو میشناختیم.. بعد نشونش می دادیم و می دیدیم این روشن و صاف و صادق بودن، چقدر شگفت انگیز و آزاد کننده ست...‌ 

خیلیییی زیاد خوبه این اتفاق... واقعا معجزه زندگی هر کسی میتونه باشه
من خودم الان همه جا خودم نیستم.اما جاهای خیلی مهم و صمیمی خودمم واقعا 
همچنان دارم تلاش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan