!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یکم ناشناس حرف بزنیم؟!

بریم یکم ناشناس با هم حرف بزنیم؟! درد دلی ، انتقادی پیشنهادی ، حرف دلی ، سوالی ، هرچیزی ...

یکم رنگ و بوتون توی فضای وبلاگ بپیچه :)

سلام

ببخشید!

من هنوز جنسیت شما رو نفهمیدم:/

سلام :) 
Female

احساس خوشبختی میکنی؟ بله،

چرا؟ چون آخرین بارى که احساس خوشبختی نکردم، چیزى عوض نشد …

منم جواب بدم!
اره
چون هنوز امیدهای زیادی هست که میتونم بهشون امیدوار باشم:)

بدیِ خوبی اینه که خیلی باید تکرار بشه، تا بتونه صفتِ اصلی یک آدم بشه، در حالیکه آدمها با یک بار بدی، تا همیشه بد به یاد می‌مونن...

منم قبلا اینطوری بودم.با یک بار بدی دیگه صفر میشدم 
ولی صفر و صدی باشی کسی برات نمیمونه.همه ادمها بدن.همه ادمها خوبن. مهم اینه تو کدومشو ببینی

این ذات آدمهاست، که زشت‌ترین نقاب‌ها را می‌پسندند. من هر وقت برای هرکسی خودم بودم، تنهاتر شدم …

اینکه خودت باشی خییییلیییی جسارت میخواد
ادمهای بزدلی که به دروغ و پنهان کاری و نقاب زندگی میکنن ارزشی ندارن
پس به خودت افتخار کن که خودتی:)

موسیقی خوب، مثل شمشیر دو لبه هست. یا گوش میدی، همه چی یادت میره، یا گوش میدی، همه چی دوباره یادت میاد …

آخخخخ گفتییییی آخ

گاهی با وجود تمام بدی ها، بعضی از آدم ها را به راحتی می بخشی، تنها به این دلیل که دوست داری، همچنان در زندگیت حضور داشته باشند.

:(( و چه بخشش تلخی

سلام لیمو :)

حالت خوبه؟

 

سلام ناشناس:)
به صورت کلی اره.خوبم.خیلی خوب
ولی  چند تا چیز کوچولو اذیتم میکنه که دارم تلاش میکنم درست شه.
خودت چطوری؟

 من فکر میکردم male هستید:)) عذر میخوام:)

چه جالب:) اولین باره کسی اینطوری فکر میکنه

کاش بهم دروغ نمی گفت که اعتماد کنم

ای وای :((((((((((((( خییییییییییییییلییییی بده
من با یک بار که کسی بهم دروغ بگه دیگه تقریبا همیشه بهش شک دارم ://

آخرش که چی ؟ !

که راحت و با خیال خوش و بی حسرت اینکه که زندگی نکردیم و از همه لحظه هاش برا شاد بودن و حداقل تلاش برای درست کردن اوضاع استفاده کردیم سرمونو بذاریم زمین و بمیریم
میدونی چی میگم؟ موقع مردن حسرتی نداشته باشیم.دلمون نخواد باز بهمون فرصت بدن
راحت بمیریم

سلام

وصیت هم میشه گفت ؟!:)

 

سلام
سلامت باشی البته
اونم یه حرفه دیگه 

از درس و دانشگاه راضی هستی لیمو؟ :)

حال دلت چطوره؟

اگه کرونا اجازه بده که بریم حضوری لذت ببریم خییییلیییی :) دلم انقدرررررررررر تنگ شده انقددددددددررررررررر 

خوبه خداروشکر :) امید ب اینده و اینا

سلام

ممنونم

همچنین

 

پند اول :

هیچوقت به دوستان بلاگر ( همجنس خوتون یعنی دوستان خانم) 

که پشت این سیستم هستن تا خود واقعی شون رو نشناختی و سبک و سنگین شون نکردی (بقول معروف از صافی رد نشدن )  همینجوری دل مبندین و باهاشون رفیق صمیمی نشین!!

 

اینان در ظاهر جلوی همه و در کامنت های  اکثرشون دوستت دارن ولی در باطن سایه آدم رو با تیر میزنن !! و برای به زمین زدن آدم نهایت تلاش شون میکنن!

 

 

مگه اونایی که دلشون پاک پاکه و هیچی تو دلشون نیست جز مهربونی و صفا و صمیمت!!

اونا رو اگر دیدین باهاشون دوست بشین ؛ که اینجور آدم ها تو این دنیای مجازی کم هستند! تو دنیای واقعی هم کم دیده میشن و وجود دارن !

خواستین بازم میام پندهامو میگم :)

ممنونم

 

وقتتون بخیر 💐

 

 

 

 

سلام
اتفاقا یکی دوبار این مدلی که میگین رو دیدم ! واسه همین قبول دارم فرمایش شما رو
از اون طرف هم دوستهای خوب زیادی پیدا کردم که واقعا حرف ندارن
نه تو مجازی نه تو واقعیت نمیشه به ظاهر ادمها اعتماد کرد واقعا...
ممنووونم که وقت گذاشتین و نوشتین.مرسی
حتما چرا که نه

وقت شما هم بخیر :)

حرفی که نیست  امیدواارم کلیی حال خودتون حال دلتون خوب باشه 😃

یک عالمه ممنوووونم.
همچنین حال شما و هرکسی که این کامنتو میخونه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan