!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

امان از دوری

یکی از بدی های زندگی اینه که نمیتونی همه ی اونهایی که دوستشون داری رو در یک لحظه کنار خودت داشته باشی
شاید هم خیلی ها بتونن ، اگه شما میتونید قدر این موقعیت رو بدونید ..
دوری از کسی که دوسش داری خیلی سخته.ندونی داره چی بهش میگذره ، اگه کاملا خوب نباشه بهت نگه که نگرانت نکنه
روزمرگی هاش رو نمیبینی ، خندیدنهاش رو نمیبینی ، ناراحتی و عصبانیتهاش رو نمیبینی ، تلاش کردنها و اومدن و رفتنهاش .. هیچی کلا .. تکنولوژی هم خیلی بهت کمک کنه بتونی از پشت یک قاب بیینیش گهگاهی
گلهی فکر میکنم چوب خط هام دارن تموم میشن واسه این شرایط ... اما زمان میگذره میبینم قوی تر از چیزی ام که توی ذهنم تصور کردم! دوام میارم.

چیزی نمیگم و فقط میگم هعیییی....🤷‍♀️

منم فقط میگم مرسی که میفهمی منو؛)

بوس به کله ات دختر💟 من با تمام وجودم حس کردم اینو.خیلییی زمان برده تا اینو بپذیرمش،تازه گاهی عین یه چیز کهنه که خوب نشده سر،باز میکنه ولی نفسگیر نیست و گذرا شده...

عزیزم
عادت که میکنیم.پذیرش که پیش میاد...اما خب نه واسه هرسطح رابطه ای اسون نیست.حتی قابل پذیرش.مثلا فکر کن طرف بخواد از همسرش دور باشه!

اره منم باهات موافقم اما من در رابطه با زمان صحبت کردم،صد البته که سطح رابطه هم این وسط خیلی اهمیت داره.مثلا من فکر میکردم نمیشه تو این دوره ادم از همسرش دور باشه به هر دلیلی ولی یه زمانی بخاطر دلایلی مجبور میشی از همسرت دور باشی.من چندتا از دوستام به همین صورت هستن.ولی خیلیی سخته،یعنی من همیشه اینارو میبینم خداروشکر میکنم که جاشون نیستم.درسته که وقتی اونارو دیدم ،فهمیدم شدنیه ولی واقعا خیلی سخته 

اوهوم اون بخش رو درک کردم کامل.
خیییییلیییی سخته...و سخت هم میگذره بهشون.امیدوارم هیشکی مجبور به این شرایط نشه

سلام :)

یعنی به معنای واقعی کلمه میفهمم چی میگی...

تازه علاوه بر همه سختی‌هایی که دوری داره، انگار یه چیزی رو هم گم کردی، یه کلافگی دائمی هم به تمام این شرایط اضافه میشه :(

سلام مریم:)
کاش نمیفهمیدی ولی
دقیییقا ... همیشه یه چیزی کمه

موافقم. یکی از باگ های بشریته بنظرم که آدم ها بعضی وقتا نمی تونند اونجایی باشند که دلشون می خواد فکر کن بتونیم چشممونو ببندیم بعد بریم جایی که میخوایم باشیم پیش آدمایی که میخوایم ببینیم بعد که دیدیمشون و کنار هم یه چایی خوردیم چشامونو ببندیم دوباره برگردیم جایی که بودیم و به کارمون ادامه بدیم.

یه فکر محال ولی شیرین :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan