!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

به عمل کار برآید

خیلی وقته دیگه شنیدن هیچ حرفی خوشحالم نمیکنه ، خوندن هیچ شعری مثل گذشته منو به وجد نمیاره ، خوندن هیچ داستان و دیدن هیچ فیلمی باعث نمیشه محو محتوای اون بشم ..
چون همشون پوچن تا قبل از اینکه به مرحله واقعیت برسن
هیچوقت تو زندگیم انقدر عملگرا نبودم.
میدونی چی خوشحالم میکنه؟کارها ، رفتارها ، عمل ها ، "فعل"ها...

سلام لیموی قشنگم❤️

وقتی من را چیزی خوشحال نمیکند .

میدانم که از پروردگارم دور شده ام 

و او با این روش می خواهد بمن بگوید 

یادی از من کن و بیا با من کمی گپ بزن 

سلام بر استاد عزیز..حالتون چطوره؟امیدوارم شاد و سلامت باشید
کاملا درسته :) اما بنده همونطور که عرض کردم جنس شادی و خوشحالیم تغییر کرده نه که کلا شاد نباشم
ممنونم از نظرتون
جمعه ۱۳ تیر ۹۹ , ۱۰:۰۶ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

عین من-___-

:)

سخته اینطوری...

رویا گاهی لازمه برا زندگی:)

اینکه محو بشی تو دنیای یه فیلم حتی شده فقط چند ساعت‌...

اینطوری انگار فقط یدونه زندگی نداری... با هرکتاب و فیلمی یه دور زندگی جدیدو تجربه می کنی.

اما وقتی میدونیم واقعی نیست چی؟خیلی لذتش پایدار نیست ..شادی لحظه ای

خب زندگی همین لحظه هاست دیگه:)

حتی شادی های واقعی زندگی هم همیشگی نیستند.

اینم درسته.حق با شماست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan