!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بیو و متعلقات

کاش استاد بیوشیمی عزیزم که برخلاف همه بچه ها من دوسش دارم درک میکرد که هرقدر هم این درس رو فول باشیم بازم 40ثانیه یا 1 دقیقه زمان برای پاسخ به هرسوالش کمه :( اونم متابولیسم ، حالا اگه ساختار بود یه چیزی
پس فردا میانترمش رو دارم
دو روز بعدش میخوام داااوطلبانه برای بار دوم میانترم بیوفیزیک بدم :// 
اخه این چه درخواستی بود من دادم که الان در عسل گیر کردم :))))
امیدوارم ب خیر بگذرن!

۴۰ ثانیه؟! مگه تست دین و زندگی کنکوره؟ :|

به خیر می‌گذره، مطمئن باش؛)

والا بخدا :/ پیشنهاد سی ثانیه هم داشتن حتی 
امیدوارم *___*

خدا بخیر کنه

این شاگرد زرنگا کار بقیه رو خراب میکنن خخ

ممنون
ولی برعکس گفتیدا ... شاگرد متقلبا :))) اونان ک باعث میشن تایم کم و کلا محدودیت زیاد باشه.وگرنه زرنگه که درسش رو میخونه

با ای امتحاناشون 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

واقعا

یاد بیوشیمی یک میفتم کهیر میزنم. باز دو شیرین تر بود :)

کلییییی موفق باشی لیموی عزیزم *_*

یک و دو رو متوجه نمیشم که.اگه منظورت ساختار و متابولیسمه که به نظرم ساختار خیلییییی ساده تر بود به نسبت متابولیسم :( این یکی زد داغونمون کرد
 هم ساختار بود هم واکنششون و داستانهاش :/ خودت بهتر میدونی دیگه عزیزم،استاد مایی :)
مرررررسی پرواز جان:) شما هم شاد و سلامت باشی :*

مانند اهویی در برف مانده ای :)

داره میگذره :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan