!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Love

ای رنج اگر اندک باشی 
تو را تاب می آورم
اگر تاب آوردنی نباشی
کوتاه خواهی بود
مهم نیست دختری یا پسر
قدر خودت رو بدون
اولویت زندگی خودت باش
به خودت احترام بذار و جایی که احترامت رو نگه نمیدارن نمون ، حتی اگه بهشتت باشه
مهم نیست چه رنجی رو برات ساختن ، تو توی اون رنج نمون.بیش از ظرفیتت تحمل نکن
برای خودت چارچوب و قانون داشته باش.اگه کسی نتونست باهاشون کنار بیاد و زیرپا گذاشتشون نبخش! چون اگه بخشیدی دیگه مسئولیت تکرار شدنش از جانب اونا و آسیب خوردنت با خودته.دیگه نمیتونی از اون شخص شاکی باشی چون خودت فرصت مجدد دادی.قبل از اون خودت بودی که خودت رو نادیده گرفتی
یادت نره که بزرگترین موهبت زندگی ، خوشبختی و موفقیت در زندگی ، سلامت و شادی در زندگی ، همه و همه به یک نقطه میرسن... اونم عشقه.عاشقیه.عاشق شدن و عاشق موندن و معشوق بودنه.اگه اومد تو زندگیت ، اگه تو وجودت کشفش کردی دودستی بچسب بهش،قدرش رو بدون.بهش خیانت نکن.چشمت رو به روش نبند.عشق اومده ، تو هم عاشقی کن
تو ارزشمندی.زیبایی.توانایی ، در صورتی که قبل از هرکسی خودت باور کنی که هستی.در صورتی که قدر خودت رو بدونی.در صورتی که چشم انتظار دیگری نباشی که از راه برسه و حالت رو خوب کنه ، در صورتی که قهرمان زندگیت کسی جز خودت نباشه :)

جدای خوندن مطلبتون فکر کنم یکدفعه به وبلاگتون ر زدم کلا جمع کرده بودید

الان خوشحالم که برگشتید :)

بله رفته بودم.
خیلی ممنون لطف دارید شما

و اینکه در ارتباط با مطلبتون باید بگم

امروزای من خیلی سخت میگذرن دارم تلاش میکنم همه چیز رو خوب بسازم

اول خودمو بعد آیندمو و بعد تر زندگی رو که دارم باهاش میجنگم 

اینکه روزها سخت بگذرن رو درک میکنم منم 
گاهی هم نیاز نیست تلاش کنید.بپذیرید که سخته و بذارید بگذره...
البته این در صورتی که قادر به تغییر شرایط نباشید
اما اگه با تلاش شرایط عوض شه یا سختیش کم شه چرا که نه
امیدوارم به بهترینهاشون برسید

زیبا بود√ :)

زیبا خوندید

سپاس از بیان و یاداوریِ این پر اهمیت ترینها و زیباترینها.

روزمون مبارک💜

:) 
مرسی سولین جان.
روزت حسابی مبارک 
شاد باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan