!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

حتی در یک قدمی مرگ

عادی نشسته بودم
یهو شروع کردم به سرفه کردن های متناوب و مکرر
تا چند دقیقه ادامه پیدا کرد و نفس نکشیدم و کبود شدم و محتویات معده ام رو تخلیه کردم و حالا تمام اعضای صورت و شکمم میسوخت
نفسم داشت بالا میومد و اشکهام میریختن و فقط به یه چیز فکر میکردم ...
اگه مردم و برای آخرین بار به تو نگفته بودم دوستت دارم چی؟!

یک سوال دارای فُ ضُ لَُِـٌٍّٰٖ ی : ---_____----

این سه پست اخریتون خیلی متفاوت با پست های قبلیتونه-___- 

اتفاقی افتاده؟-__________________________________-

نه :)) یه مقدار عقب تر برید بازم از اینا بوده.همشون ب زندگی خودم ربطی ندارن.بعضیاشون دوستان.بعضیاشون خودم.

عشق 🥺

و الان بهتریی !!؟

بله خداروشکر.ممنون...خیلی بهتر

برا همینه میگن: کار امروز رو به فردا نینداز...شاید فردایی نباشه...

واقعا :)

امیدوارم خوب شی زود تر. امیدوارترم که فرصتش زودتر پیش بیاد و بگی! :)

الان خیلی خیلی بهترم مرسی :)
گفتم!

شما توی لحظه زندگی کن، بقیه‌ش حله :)

خوبی دیگه لیمو جان؟

گاهی یادمون میره اینو...

الان خوبم عزیزم مرسی :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan