!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بچه ها میشه همتون یه لحظه بیاید اینجا؟! :)

میشه به عنوان یادگاری ، یه جمله (یا حتی بیشتر) برام بنویسی؟
مثلا دوست دارم مهمترین درس و تجربه ای که توی زندگیت به دست آوردی رو واسم بنویسی
یا یه خاطره ی قشنگ
یا حتی پیشنهاد ، انتقاد  یا نصیحت
فقط دلم میخواد پس از مدتها یه حس و حال خوب توی یکی از پستهام توسط شماها برام ثبت شه
پیشاپیش مرسی:)

عزیزترین کَسِت، اونی که فکر میکنی جاودانه کنارته و خوش و خرم با هم تا تهشو میرین نباید جای خودتو پر کنه.نباید عزیزتر از خودت شه.نباید دردت شه.اونم میره. به عطر نافه ی خود خو کن که از تن ها بلا خیزد........


+ مراقب خودت باش

و من هواتو میپام از دور.دوست هم دارم.

خیلی برام عجیب بود دریافت اولین کامنتم با این محتوا.چون توی یه فکر خاص بودم که این پست رو نوشتم.جالب بود
واقعا ولی درست میگی.اگه یه روزی خودت رو فراموش کنی عشقی هم که نثار بقیه میکنی سالم نیست.
ممنونم از اینکه وقت گذاشتی و نوشتی :) خوب باشی

+شما هم مراقب خودت باش ؛)
^_^

 یهو این به ذهنم اومد 

ای که دستت میرسد کاری بکن     پیش از ان ، کز تو نیایید هیچ کار 

اینو خیلی دوست دارم و فکر کنم توی همه چی صدق کنه

براتون بهترین هارو ارزو میکنم 

+ راستی چقده این کامنت اول خووووب بود 

این شعر منو یاد یه کار خیری که قرار بود انجام بدم و فرصتش ازم گرفته شد انداخت.دلم خواست هرطور شده انجامش بدم به زودی:) خیلی ممنون که باعث شدین یادم بیاد
ممنووووونم.خوب باشید

+آره دیدید؟

ته‌ش هیچی نیست

پس سخت نگیریم
ممنون.خوب باشید:)

نا امید نشو (: 

زمین خوردی بلند شو حتی اگر نشستنت زیاد طول کشید اما بلند شو 

الهی سال خوبی رو تحویل بگیری 🙈♥

حتی دوست ندارم نشستنم زیاد طول بکشه.همیشه واسه بلند شدن عجول بودم
ممنووووونم همچنیین:)
خوب باشی:*

Pişmanlık yarayı iyileştirmez

پشیمونی فایده نداره؟ نه.منم صددرصد موافقم.
مرسی.خوب باشی ناشناس دومی:)

با عرزشیا بحث نکن.

کاش بتونم خودمو کنترل کنم همیشه! 
ممنون.خوب باشی:)

الا بذکر الله تطمئن القلوب...

این همیشه بهم حس خوب میده :) 
ممنون.خوب باشید:)

بنظرم زمان به ادم تجربه های مهمی رو هدیه میده....صبر داشته باش و منتظر این باش که هر زمانی که میگذره،هدیه اش رو بهت خواهد داد و تو تازمان گرفتن هدیه صبور باش....

الان فقط همین نکته به یادم هست...بازم اگه چیزی خواستم اضافه کنم مینویسم برات💕

کاش حداقل تجربه های شیرینش بیشتر باشه *_*
ممنونم سولین جان که نوشتی ..خوب باشی:*

عزیزدلم فقط اینو بدون که آدم واقعا به امید زنده است این رو توی زندگی تجربه کردم 

امید واقعا فاکتور مهمیه تو زندگی..فقط نکته ای که به ذهنم میرسه اینه که باید دید چه چیزهایی باعث پایداری امید تو زندگیمون میشن؟وهمونا رو تقویت کنیم
مرسی که نوشتی رومی جان:)* خوب باشی

سال نو مبارک :)

ممنونم دردانه همچنین:)
خوب باشی
حتی اگه تو سخت ترین شرایط زندگی هستی حتی اگه حس میکنی بدبخت ترین انسان عالمی حتی اگه حس میکنی کل دنیا بهت پشت کردن و تنهای تنهایی... ناراحت نباش توی یه لحظه یه اتفاقی میوفته که همه این حسا زیر و رو میشه شاید دیر یرسه اون لحظه ولی میرسه این حرفو کسی داره میزنه که تجربش کرده... ناامید نشو تا غرق خوشی بشی

+مخاطب خاصی نداشت
و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت ، غصه هم میگذرد
کاملا درسته و موافقم

ممنون که نوشتی:) خوب باشی

جدی!  خواهش میکنم و چقده من خوشحال شدم 😍

+ چیزی که من تاحالا رعایتش نکرده بودم و حتی بش فکر نکرده بودم ، آویزه گوش کردمش

اره!همین امروز انجامش میدم و حس خوبتون هم نوش جانتون حقتونه
مرسی

میفهمم

توی 98 یاد گرفتم صلح درونی چقدر مهم و باارزشه. یاد گرفتم همه‌چیز از خودت شروع میشه. باید رها کرد و رها موند.

 

لیموی نازنین ممنون که این‌همه قشنگ می‌نویسی و خوشحالم 98 تو رو داشت.

مواظب خودت باش

من چندماهه دارم دست و پا میزنم صلح درونیم رو برگردونم.دعا کن زود برگرده:)
فدای شمااا زهراجون...لطف داری و قشنگ میخونی
همچنیین
مرسی که واسم نوشتی.خوب باشی :)

هیچی خانواده نمیشه. فقط اولویت با اون در همه جا و همه شرایط

احترام به خود هم مهترین رکن هستیه. این کاری که میخوای انجام بدی، ایا در اون به خودت احترام گذاشتی یا نه. یا احترامت حفظ میشه یا نه

واقعااااا ... هیچ دوستی هرچند خوب و کامل نمیتونه جای خانواده رو بگیره و کاش اینو همیشه یادمون باشه و اشتباه نکنیم.
آخ *_* گل گفتیا دمت گرم
مرسی که نوشتی.خوب باشی :)

به حرف مردم توجه نکن

چشم
مرسی که نوشتی:) خوب باشی

ولله خیلی دلم میخواست چیز خوب و با محتوایی بنویسم بلندبالا و تمیز اما تنهایی چیزی که به ذهنم میاد اینه که بگم"سخت نگیر"خیلی کوتاهه...

اما همین هم قشنگ بود.مرسی که نوشتی واسم:)
خوب باشی

حتی اگه تو یه روز یه باند خلافکاری بزنی، چند تا موجود افسانه ای ببینی و تو یه جنگ پیروز بشی، بعد از شش ماه به زندگی روزمره ات برمیگردی. نمیتونی ازش فرار کنی. مگر اینکه هر روز تغییر کنی. به سوی پیشرفت یا پسرفت

ایزایا اوریهارا :)

 

 

واقعا! بسیار چالب بود
این واسه ادمهای بلندپرواز تنوع طلب میتونه یه جمله کوبنده باشه حتی:))
مرسی هلن:) خوب باشی
You are an infinite spiritual being having a temporary human experience.

Wayne Dyer

پس ازش لذت ببریم :)
مرسی که نوشتید.خوب باشید :)

اگه کسی باهات بد شد، تو خوبیو فراموش نکن:)

این خییییلیییی سخته که بعد از ضربه خوردن سالم بمونی.امیدوارم همه بتونن
ممنون که نوشتی.خوب باشی:)

یه جمله از اشو مهمونت میکنم:)

از همین لحظه زندگی خودت را بکن گویی هیچ نمیدانی و هیچ کس چیزی ب تو نیاموخته ..ان وقت تازه روی پله ی اولی وخواهی دید که ب زودی بلوغ(رشد) ب سراغت می اید 

این خییییییییییلییییییی سخته هانا.حتی میتونم بگم نشدنیه :(
ولی حتما بهش فکر میکنم ببینم چطور میشه تطبیقش داد
مرسی نوشتی.خوب باشی :)

بی خیال تصورات و خواسته هایت نشو..خیلی از نقشه و تصوراتت را برای آدما نگو..چون وقتی بگن محاله و بهت بخندن ممکنه یهو کم بیاری و همه تصورات و خواسته هایت را رها کنی.شک نکن بهشان می رسی چون اون تصورات و خواسته هایت مهر تایید خدا را خورده که می توانی هی تصورش کنی و نقشه ها و خواسته ها و تصوراتت را فقط در گوش خدا بگو.و شک نکن که وقتی بهش بگی به تمام اونا رنگ واقعیت میده و وقتی واقعی شد همه اون آدمها می بینن و میگن ای ول..دمش گرم..برای خواسته هایش تلاش کرد و رسید..

چراغها رو خاموش کنیم و زندگی کنیم.واقعا هیچ نیازی نیست کسی بدونه چی تو سرمون میگذره واسه برنامه ها و اهدافمون
هیچ کس
مرسی واسم نوشتی:)خوب باشی

این نیز قشنگ بگذرد ،چنین خوب نشد اما چنین نیز خواهد رفت ، اون موقع است که تبریک به شما ، تبریک به خودم ، تبریک به همه :)

کاش فقط زودتررر!
به امید اون روز
مرسی که نوشتین.خوب باشین:)

هوای خودت رو داشته باش، خودتو دوست داشته باش چون تو مهمی :)

عیدت مبارک. آرزو میکنم امسال بهترینا برات اتفاق بیفتن.

دارم سعی میکنم خودم اولویت خودم باشم :)
ممنووونم ماناجان همچنین.مراقب خودت باش توی سال جدید
خوب باشی :)

ان شاءا... عاقبت بخیر بشی :)

چه دعای خوبی
ممنونم ازت:) خوب باشی

سلام عزیزم خوبی خانم؟ 

خیلی شنیدم خیلی زیاد،،، 

امیدوارم به آرزوهای قشنگت برسی عیدت مبارک ❤

سلام لبخندجان
ممنووونم.خوبم
مرسیییی.عید شمام مبارک.سال خوبی داشته باشی
خوب باشی:)

سلام لیموی عزیز.

فقط میتونم بگم خودت رو همیشه دوست داشته باش!

اگه خودتو دوست داشته باشی بقیه ی مشکلا حل میشه و بقیه هم دوست دارن.

قدر لحظه هاتو بدون،نزار الکی الکی تلف بشه و از تمام لحظه ها لذت ببر.

یاد بگیر برای چیزای کوچیک ذوق کنی و باهاشون حالت خوب باشه

مثه یه لیوان چایی دارچین،یا یه دونه شکلات:)

سلام شاسوسا :) چه اسم جالبی داری
چشمممم.چقدر همتون اینو پیشنهاد کردین
سالی که گذشت اصلا خودم رو دوست نداشتم.خیلی اجازه دادم بهش سخت بگذره و بقیه اذیتش کنن
تصمیمم اینه امسال دیگه خودمو دوست داشته باشم.
اونم که عالی *_*
ممنونم از اینکه نوشتی
خوب باشی:)

عشقم من که اولین چیزی که به ذهنم رسید رو برات فرستادم....

امااااا، من بهت عجیب و عمیق ایمان دارم لیمو! مطمئنم یه روز تو یه جایگاه بی نظیر میبینمت... مطمئنم.

حال دلت خوش عزیزدلم.

تو که عزیزدل خودمی نرگس جانم :*** بوس بهت
بسیااااااااار به من لطف داری همیشه.ممنونم از اعتماد زیبات
مرسی عزیزم.حال دل خودت هم خوووش و تنت سلامت.برات بهترینها رو آرزو دارم و خوشحالم از آشنایی با فرد محترمی چون شما
خوب باشی:*

آنقدر خوب باش که نتونن کنارت بذارن چه تو ورزش چه تو درس چه زندگی... فرقی نداره. خوب موندن سخته و مهم!

بِیرامیز موبارک 🌺🌺🌺🌻

خوب موندن سخته و مهم.موافقم...هرکسی نمیتونه همیشه خوب باشه.یه جایی خودشو نشون میده
کاش بتونم در نوع خودم خوب باشم و به کسی اسیبی نرسونم
یعنی عیدت مبارک؟!
خوب باشی:)

عیدت مبارک لیمو جان...

من بهترین چیزایی که این سالها یاد گرفتم این بود که : توانایی های خودم رو دست کم نگیرم...

و اینکه هر کسی لایق اعتماد من و در جایگاه اعتماد من نیست... صبورتر باشم و هر بی سر و پایی رو به حریم امن اعتمادم راه ندم...

و اینکه اینروزا واقعا دارم به اون جمله ی وقت طلاس پی میبرم... وقتی میبینم 365 روز 98 گذشت و دستاورد قابل توجهی نداشتم....باید تلاشم رو بیشتر کنم و از وقتم بهتر و بهتر استفاده کنم....

امیدوارم سال جدیدت پر از خبرای خوب، سلامتی، خیر و برکت باشه و هر اونچه که لایق زحماتت هست خدا در سرنوشتت بذاره...

مرسی مه سوی عزیز
آخ آخ نگو.... منم با اینکه تونستم جهش زیادی توی حوزه درسیم داشته باشم و یه سری تجارب کسب کنم اما کاملا از 98 ناراضی ام چون قسمتهای منفی ذهنیش برام بیشتر بود..99 رو دریابیم حتما
ممنووووونم عزیزم.دعاهای خیر و قشنگی بود
شما هم تنت سلامت ، دلت شاد و در کنار خانواده رو به رشد باشی:** عیدت مبارک

سلام.

این اولین چیزیه که به ذهنم می رسه

.......

.......

........

.........

...........

ببخشید یادم رفت 

خدانگهدارت لیمو. 

عیدت هم مبارک باشه

😘😘😘😘

سلام
:)) عجب
عید شما هم مبارک

بله یعنی عیدتون مبارک 🌺🌺🌺

خوب موندن یه عمره و اون نفر هنرمند 😎

.

بِیرام+ یز+ موبارک= عید+شما+مبارک

عه مرررررسی :) چه باحال
عید شما هم مبارک

با مهربانی و ملایمت با تفاوت های دیگران با خودت کنار بیا  

یک عمر این کار رو کردم.. اما الان وقتشه دیگران با تفاوت هایی که من باهاشون دارم کنار بیان ! 
بازی یه طرفه حال نمیده
ممنون که واسم نوشتی .. خوب باشی:)

از هیچکس تو زندگیتون انتظار نداشته باشید واینکه ازبین همه ی ادمای مختلف اطرافمون فقط پدر و مادرن که میمونن برامون سوم اینکه ادم همیشه ازجایی ضربه میخوره که فکرشم نمیتونه بکنه به چشماتون هم اعتماد نکنید 

سال نو مبارک

دقیقا از جایی یهو ضربه میخوری که انتظارش رو نداشتی
این یکی از سختترین قسمتهای زندگیه 

ممنوووونم.سال نوی شما هم مبارک.خوب باشید :)

کاش بیشتر نظر میدادن...

این صفحه رو بوک مارک کردم تا از تجربیات دیگران استفاده کنم.

ایده خیلی خوبی زده به دهنتون 👌👌👌

کاش بیشتر شرکت می‌کردم.

اره خیلی نظرات خوبی دادین دم همتون گرم واقعا ... خودمم میخونمشون هر چند وقت یک بار

نظرم دوتا غلط داره :/

دهنتون نه ... ذهنتون.

شرکت می‌کردم نه ... شرکت میکردن.

-_-

مشکلی نیست که.سخت نگیرید :)
پنجشنبه ۷ فروردين ۹۹ , ۰۲:۵۲ امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

سلام 

دیدم یادگاری نوشتند خواستم من هم چیزی بنویسم

امیدوارم آرزوهاتون خاطره بشن :)

و این که سلامت باشید در کنار عزیزانتون 

زندگی رو جدی نگیرید با این حال فقط جوری زندگی کنید که از مرگ نترسید در لحظه زندگی کنید تا حسرت فردا رو نخورید 

سلام
ممنووونم
انگار همش یه شوخیه! 
ممنونم از یادگاری.خوب باشید :)


زنــدگـی ، اتّفــاقِ نـادریـست !
کـه بــرایِ بـعضـی از زنــــده ها می اُفتــد !

 

به به ببین کی اینجاست :)*

قشنگ بود

 

لطفا سری هم به وبلاگ من بزنید کد تخفیفات دیجیکالا گذاشتم

www.digitakhfi.blog.ir

بذار تکه‌ای از کتابی که این اواخر خوندم و یهو یاد تو افتادم رو برات بنویسم:

 

[مامان‌بزرگ درست در روز عروسی‌اش مجبور بوده در مزارع کار کند و لیموها را جمع کند. در مزارع زمان استراحت وجود نداشته‌ است. او بوی لیمو‌ را که همیشه از لباس‌ها و دست‌های همسرش به مشام می‌رسیده به‌ خاطر دارد.]

چقدددددددددددر من از این بخش پیامهای قشنگ و جذابی دریافت کردم.خیلی روم تاثیر داشت واقعا
مرسی عزیزم مرسی نوشتی
خوب باشی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan