!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دندون درد

برای دومین بار در عمرم دارم دندون درد رو تجربه میکنم
بار اول فقط چندساعت تحمل کردم و فوری رفتم دکتر
اما الان از دیشب همراهمه
نتونستم بخوابم.و تا 11 ظهر تو تخت بودم. 11 هم با تماس مادرم بیدار شدم 
تماسی که خودم متوجه نشدم ولی بچه ها میگن خیلی عجیب و حتی بداخلاق صحبت کردی
من اصلا یادم نمیاد گوشیم زنگ خورده باشه! زنگ زدم به مامانم توضیح دادم که جریان چی بوده و عذرخواهی کردم 
میگه تنهایی دیوونت کرده :)) اگه الان شهر خودمون بودی خوب شده بودی و این توهمات هم نمیزدی! نمیدونم چرا انتخاب کردی انقدر دور شی از اینجا 
ولی همچنان یادم نمیاد :))) چقدر وقتی خوابم بی دفاع و ناامنم :|
یک طرف صورتم سنگینه و حتی گوشم هم درد داره
دوتا مسکن قوی خوردم و فکرم پیش درسها و امتحانهامه :( 
بیا امیدوار باشیم یه درد موقتی باشه که سریع برگردم به روتینم

ان شالله زود تر خوب شی، منم از دیشب دندون درد دارم

ممنونم نبات .. پس همچنین  💟

چرا نمیری دندون پزشکی؟

نمیدونم  😂

برو دندون پزشکی....ان شاالله زود خوب شی

ممنونم عزیزم

ای بابا ⁦☹️⁩

خب بیا برو دندون پزشکی دخترم نگو میترسم که خودم هم تا سرحد مرگ میترسم ولی وقتی دیگه دندونت به درد افتاده داره بهت هشدار میده خب به دادش برس 

نه بابا نمیترسم
اخه قبلا همین دندونو عصب کشی کردم نمیدونم دیگه چی میگه :/

باز جای شکرش باقیه که نمیترسی 😅

خب شاید یه کانال دیگه اش زبونم لال مشکل پیدا کرده یا همون کانالی که باز شده قبلاً کامل تخلیه نشده 😨 بهرحال من نمی‌دونم پاشو بیا برو دکتر دخترم ⁦☹️⁩

احتمال ابنکه همون قبلی باشه هست چون اون دکتره خیلی نمیشد بهش امید داشت
چشم چشم

سلام

تا قبل از رفتن به دندانپزشکی، با دهانشویه و مسواک خوب دندانتان را بشویید، و 30 ثانیه تا 1 دقیقه دهان شویه را در دهانتان و در مجاورت دندان نگهدارید و بعد تخلیه اش کنید. این کار ممکن است کمی درد را کم کند. 

سلام
خیلی ممنونم از راهنماییتون. انجام میدم
پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ , ۱۸:۴۷ محمدرضا حمیدیان پور

اشکال نداره خوب می شی 

حالا تو خوبی من شیش تا از دندونامو پر کردم درد موقع پر کردن و بعدش به کنار تا سه ماه قبلش درد داشتم بعدش هم یه خارش عجیبی نسبت ماده ی بی حسی دادم که نگو کلا یه وضعی بود فکر کن یه روز در میون یه دندون اسیاب بکشی:D

راستی دنبالت کردم می تونی بیای وبلاگم. رو ببینی بعد اگه خوشت اومد دنبالم کنی 

از حضورتون در وبلاگم خواحال می شم 

درپناه حق

شاد و پیروز باشید

سلام
خوش امدین
اووه اوه چه دردسری کشیدین.ولی خب خداروشکر دیگه تموم شد :))
لطف کردین.حتما
مرسی.هچنین شما

من از همینجا همدردی می‌کنم و خدا صبرت بده. 

ولی زودتر برو دکتر عزیزم و مواظب خودت باش.

ممنووووونم زهراجان
حتما.چشم

😑😑😑😑الان فقط یه دندون درد رو کم داشتیااا

 😭😅 آی گفتی

مرسی عالی بود

:) ممنون
جمعه ۴ بهمن ۹۸ , ۱۲:۱۹ "من لبخند ام :)"

سلام عزیزم خوبی خانوم؟ 

عازم مشهد ام لایق باشم نایب الزیاره ات خواهم بود الهی هر چه زودتر به اون خبر خوشی که منتظرش هستی بهت برسه :)

سلااام دوست گلممم
مررررررسیییی چقدر کامنتت خوشحالم کردددد :***
سفرت به سلاااااامت و زیارتت پیشاپیش قبووول
جمعه ۴ بهمن ۹۸ , ۱۲:۲۰ "من لبخند ام :)"

سلام عزیزم خوبی خانوم؟ 

عازم مشهد ام لایق باشم نایب الزیاره ات خواهم بود الهی هر چه زودتر به اون خبر خوشی که منتظرش هستی بهت برسه :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan