!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

وقتشه برگردم

از سرگرمی های این روزهام همینقدر میتونم بنویسم که یهو دلم هوس فسنجون میکنه
به مامانم میگم
بعد سه چهار وعده پشت سر هم فسنجون میخورم
عصرها نیمروی عسلی میخورم
ظهرها یک عالمه سیب و آلوسیاه میخورم
از صبح که بیدار میشم تا شب که بخوابم گات و فرندز میبینم
و هیچ کار مفیدی که از نظر خودم نتیجه داشته باشه نمیکنم.مثلا درس نمیخونم.ورزش نمیکنم.چیز جدیدی یاد نمیگیرم.مهارتهای قبلیمو تقویت نمیکنم.آشپزی نمیکنم.نمیرقصم.کتاب نمیخونم.
فقط وقت میگذرونم
از دست خودم گاهی ناراحت میشم که چرا وقتی میم پیشمه باعث انرژی منفی میشم.بعدش از هردومون خجالت میکشم
اهان البته میشه گفت کار مفید هم انجام میدم ، میرم سر کار! اما خوشحالم نمیکنه
میدونی چیه؟خسته شدم.من این حال رو نمیخواستم و توی به وجود اومدنش نقشی نداشتم اما میتونم توی تغییرش داشته باشم
میخوام برگردم به زندگی
میخوام چهارتا کار مفید انجام بدم

+فردا شب عروسی دوست پدرمه ، پس فردا شب عروسی دوست خودم "پ" که یادم هم نمیاد اخرین باری که دیدمش کی بود.اما میخوام هر دو رو برم شرکت کنم. تو فضای شاد قرار بگیریم ، برای شروع شادی دوباره *_*

دانشجوی پزشکی ؟؟ 
اکه نیستی چه رشته ای ؟؟
علوم پایه
موفق باشی 
ممنون
سلام.. شنیدم فرندز خنده داره... اونو گذاشتم بعد اعلام نتایج که افسردگی نگیرم:)درسته ایا؟
ادم بعضی وقتا از روتین زندگیش خسته میشه این به این معنی نیست که کارمفیدی نمیکنه... چون اون در واقع داره تجدید قوا میکنه که با قدرت به زندگیش ادامه بده...تو داری استراحت میکنی این خودش یه کار مفیده!
سلام
خوش امدید
بله.کمدیه.به نظرم از الان ببین :)) 240قسمته
از این استراحتها خوشم نمیاد.احساس بی مصرفی میکنم :/ عادت کردم همش یه کار مفید با خودم داشته باشم
بیا منم با خودت ببر عروسی لیمو *_*
بیاااا برییییممم *_* آدرس بدم؟ :))
منم تو این دوسه سال هیچ و هیچ کار مفیدی انجام ندادم متاسفانه و این خیلی ناراحتم میکنه .. ولی مجبورم صبر کنم تا پرونده ی کنکور برای همیشه بسته شه و من عقده هامو خالی کنم !😅

اواخر مرداد هم عروسی دوتا از دوستای منم هست ولی به احتمال زیاد نرم .. :(
ایشالله همونطوری میشه که میخوای و بعدش دیگه زندگیت روال عادی میگیره به خودش :*

حیفه ها :))
خوبه دیگه اصلا تابستون به همین بطالت گذشتن هاش خوشه!
عروسی!به به خوش بگذره:) 
+خوشحال میشم سر بزنید
:)

ممنووونم

خوش اومدید.حتما
انشالله ...🙏

آخه میدونم حدود یه هفته اینا وقتم گرفته میشه :( #مرگ_بر_کنکور
وا 
یک هفته چرا؟یه شبه دیگه :))
کی حوصله داره بره لباس بخره؟😅😁 
با همون لباسای قبلی برو ؛)
مال هردوتاش یه شب نیس که ! هر کدوم جشن و حنابندون تو روزای مختلف ! :) 
بیخیاا بابا اونا رو که لازم نیست بری.همون شب عروسی کافیه واسه لذت بردن.هدف اینه
دیگه ببینیم چی میشه :))
:)
خوش بگذره...
ببین خودتو درگیر نکن زیاد که هی مدام بخوای خودتو سرزنش کنی....فقط اونجور پیش برو که خوشی....لبخند بزن و شاد باش و زندگی کن....
برای برنامه ریختن هم الان هم دیر نیست...برنامه ریزی کن تا به کارهات برسی
ممنون مه سوجان
حق با شماست .. حتما همین کارو میکنم

کاش یه سفر چندروزه هم می رفتی حال هواتو عوض می‌کنه
امکانش نیست فعلا. کارم دست و پامو بسته
دلم عروسی خووواست 😩
ایشالله به زوودی

یه سوال ! ببخشید فضولیه ولی چون چون سین الف پرسیده جواب دادی پرسیدم .

دانشجوی پزشکی هستی در مرحله علوم پایه ؟؟؟درست میگم ؟

بیو شیمی رو دانشجوهای پزشکی میخونن دیگه

نه
خود رشته های علوم پایه ام 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan