!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

زندگی به دور از فضای مجازی

پنج روزه گوشیم خراب شده و دارم به دور از تکنولوژی و دوستهام زندگی میکنم. خوبه بعضی وقتها چند روز نباشید ببینید اون دوستهایی که هر روز توی مجازی باهاشون در ارتباطید دنبالتون میگردن یا نه! کی واقعیه و کی جاش توی همون فضاست فقط
راستش اصلا برام سخت نیست ببوسم بذارمش کنار اما وقتی تصمیم خودم باشه نه جبر
گهگاهی با گوشی بابام یا مامانم میم رو میبینم فقط
خیلی چیزها تو سرمه که دوست داشتم بنویسمشون اما راستش با لپتاپ احساس امنیت توی وبلاگم ندارم
و حتی جدیدا خیلی دلم نمیخواد توی وبلاگ بنویسم به دلایلی که سر فرصت میگم! و راه چاره براش پیدا میکنم

//   روند فرندز دیدنم کند شده و هنوز همون فصل 3 ام .... چون باید دانلودش کنم سخته
اما گات رو کااامل دارم و فصل یکش رو دیدم. امشب میرم سراغ فصل 2
فکر نمیکردم ازش خوشم بیاد اما به هر حال یا خوشم اومده واقعا یا دارم از روی بیکاری میبینم!!
من فرندز رو کامل دیدم فک کنم ١٠-١١ فصل بود
خیلی خوبه...
ده فصل
اره خیلی
جالبه من با لپ تاپ خیلی راحتترم برای وبلاگ نویسی که....
اینجا ننوشتن حس غریبی میاره....آدم همش حس میکنه یه چیزی گم کرده....برای من اینطوریه وقتی یه مدت نیستم
دیگه به گوشی عادت کرده بودم
اره دقیقا
وقتی یه مدت ننویسی بعدش نوشتن سخته حس میکنی خبریه!
اونم هست
گات عالیه بنظرم و هر فصلش قشنگتر از فصل قبلشه
اره منم دارم بیشتر بهش علاقمند میشم
با لپ تاپ احساس امنیت تو وبلاگم ندارم؟؟؟
نه. کلا همیشه با گوشی میومدم اینجا
عه شمام فرندز میبینید ! منم رو اوردم به فرندز دیدن به توصیه یکی از دوستام 
فعلا قسمت دو فصل ۱ هستم 😅
خب هنوز نچشیدید چه مزه ایه پس :))))
برعکس من.
وبلاگ اولم رو با سیستم ساختم و اپدیت میکردم اما بقیشو دیگه با گوشی
به دور از تکنولوژی میشه قشنگگگ روند کند کارامو ببینم اینقددد همه چی درهم برهم میشه که خدا میدونه وقتی دو سه ساعت نتونم بهش وصل شم زندگیم رو هواس اینگار!D:
خیلی دلم میخواست این تابستون خودمو با فیلمایی که دانلود کردم و کتابایی که خریدم مشغول کنم اما کار و درس امان نمیده باید صبوری پیشه کنم تا بعد :))
اره وقتی حذف میشن از زندگی انگار سرعت کم میشه.فکر کن به جای پی ام بخوای پیام بدی 
یا حتی اصلا ارتباط با بقیه هم نه ، من برنامه های روتین و چیزایی که لازم دارم رو تو گوشی ذخیره میکنم.نباشه یهو همه چیز میلنگن

من الان مشکلم اینه که فیلمهام تموم شدن :))) 
من چندین بار بی آنکه گوشیم بسوزه امتحانش کردم ..
ببینم کسی دنبالم میاد
جوابی که گرفتم برام خوشایند نبود .
همیشه همینه متاسفانه
نباید انتظاری داشت..  اینطوری زندگی اسونتره!
وای من بدون لپ تاپ نمی تونم بیام تو وبلاگ.انگار این همه دکمه و کلمه به ادم حس نوشتن می دهد.
دقیقا برعکس :))
سلام لیمو جان
من خواننده خاموشمشما گفتی پی دی اف کتاب سینوهه رو داری و کامله ممنون میشم اگر لطف کنی و برامون اینجا بزاری دانلودش کنیم
نسخه کاملو پیدا نکردم ک سانسور نشده باشه
مشتاق شدم بخونمش
سلام لادن
خوش امدی به روشنایی :))
بله داشتم! تا وقتی گوشیم نسوخته بود داشتم.الان دیگه خودم هم ندارمش و کامل هم نخوندمش... هعی هعی

https://pdf.persianfa.com/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%88%D9%87%D9%87-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%81%D8%B1%D8%B9%D9%88%D9%86-3-%D8%AC%D9%84/


اینو ولی چک کن شاید درست بود

سلام. یعنى کلا این وبلاگ رو با گوشى ساختید و همیشه با گوشى پست هاتون رو نوشتید و اینجا رو بروز کردید؟
با گوشى سخت نیست؟
سلام
بله بله ، همشو
نه اصلا.اتفاقا برام راحتتره
هر وقت احساس نیاز ب نوشتن کنم با چهارتا لمس کارمو انجام میدم.فکر کن بخوای لپتاپ روشن کنی :))

مرررررررررررررررررررسی اره درست بود

ممنونم

خداروشکر :)
خوشحال شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan