!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ثبات داشته باشیم. فازمون با خودمون مشخص باشه!

آدم هایی که ثبات شخصیتی دارن تعدادشون خیلییی کمه... حتی اگه اخلاق بدی هم داشته باشن در مقایسه با اونایی که شخصیت متزلزلی دارن بسیااار قابل تحمل تر و زندگی باهاشون راحت تره.
حداقل دیگه میدونی با چی و کی طرفی. میدونی اگه فلان کار رو کردی چه واکنشی دریافت میکنی 
و من؟ اینجا دارم با کسانی زندگی میکنم که نمیتونم پیش بینیشون کنم.که یه روز خوووبن و یه روز به شدت نفرت انگیز
و خودِ خودآزارم تصمیم گرفتم به زندگی کردن باهاشون ادامه بدم و مسئولیتش رو پذیرفتم و دیگه هم نمیخوام راجع بهش تو دنیای واقعی با کسی صحبت کنم.
ولی اینجا جاییه که همیشه همه چیز بدون قانون نوشته میشه. 
واسه صفحه خودم و خواننده هایی که خودشون انتخاب میکنن منو بخونن که میتونم غر بزنم؟ :))))

+ عادت کردم به محیط خوابگاه و این سبک زندگی مستقل خودم.و حالا به این فکر میکنم که سه ماه آینده خونه ام و دوباره تا به اونجا عادت کنم برمیگردم.بیچاره این ذهن من! متلاشی شد 
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan