!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دوستای صمیمی

فرق دوست و خانواده اینه که دوست رو خودت انتخاب میکنی
دوستهایی که خوبن باهات میمونن ، ماندگارن و بعد از چند سال میشن خانواده ی اکتسابیت ! اینا نعمتن واقعا... تعداد واقعی هاشون کمه.نادرن
داشتم آرشیو وبلاگم رو نگاه میکردم دیدم اولین هاش برمیگرده به تیر 95!
تازه این اگه اشتباه نکنم چهارمین وبلاگمه.
هر کدوم از اون سه تا قبلی رو کمِ کمش یک سال داشتم و بعد بنا به دلایلی یا پوکید یا خودم دیگه ننوشتم و مهاجرت کردم!
از اون طرف به تو و دوستهای دیگه ام که توی اون دوران پیدا کردم فکر میکنم
به اینکه گاهی اوقات حتی یادمون میره چندددد ساله با همیم بدون هیچ مشکلی ...
به این فکر میکنم که کنار بعضی از دوستهام بزرگ شدم.خندیدم و گریه کردم و مراحل مختلف زندگی رو گذروندم
گاهی همدیگه رو از یاد میبریم.نامهربون میشیم.قدرنشناس سالهای دوستیمون میشیم 
اما با این حال باز هم دوستیم.دوستهای قدمت دار

(پست انتشار در آینده ست و نمیدونم وقتی قراره منتشر شه کجام و چه حسی دارم ! )
از این جمله خوشم اومد که دوست رو خودت انتخاب میکنی ولی خانواده رو نه!
واقعا دوست خوب و باحالم نعمتیه هاااااااااااااااا
جمله معروفیه ؛)
اوهوم..اینو با گذر زمان همه حتما متوجه میشن
عخی :) گویا منم دوست قدیمی ام برات
چون کامنت نمیذارم؟ :| :)))
دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۵:۴۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آخه بعضی دوستی‌های قشنگ هم هستند که ما انتخابشون نمی‌کنیم، تصادفی پیش میان و ادامه پیدا میکنند:-)
اره اونام هستن اما خب باز هم این ماییم که انتخاب میکنیم ادامه پیدا کنن یا نه! :)
دوست خوبه ، قشنگه (: خدا همشون رو حفظ کنه ❤
الهی امین .
:*
منم از سال ۸۷ که وبلاگم مینویسم اینجا چهارمین وبلاگمه...قدمت داره...مثه دوستهاش...دوستای خوبی که پیدا کردم و موندگارن بعضیاشون....از همون سالها....
دوست خوب نعمته....چون انتخاب خودته و دقیقا همونطوری که گفتی اکتسابی....
زنده باد دوستایی که نعمت های زندگیمونن
دارم فکر میکنم من از کی شروع کردم وبلاگ نویسی رو ! شاید 89 یا شاید 90
خدا واست حفظشون کنه *_* 
بله واقعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan