!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ماجرای همون "کار خوبه خدا درست کنه"

اینجایی که من الان هستم ، پرررررر از چمن و سبزه ست
پر از یاسه ... صبح ، ظهر و عصر و هر لحظه عطر یاس توی مشامم میپیچه
صدای گنجشکها و حتی بلبلها رو دائم میشنوی
صدای کلاغ ها دم صبح
یک عالمه سگ و گربه های خوشگل و باحالی که ازت نمیترسن و میذارن نازشون کنی
درخت های میوه ای که میتونی بری سراغشون و لذت ببری
سکوت و آرامش طبیعت اینجا موج میزنه
مثل جنگل های توی داستان های بچگیمون یا عکس های اینستاگرامی که هرروز لایک میکنیم و فقط چون ایران نیست ، آرزو میکنیم کاش اونجا بودیم
من الان توی همچین فضایی ام و هر وقت از این چهاردیواری میرم بیرون به مناظر نگاه میکنم و تک لبخندی میزنم که به به چقدر اینجا قشنگه ... 
واقعا همچین فضایی توی حالت بی تاثیر نیست و نمیتونی انکارش کنی
اینجا بهشته اما حال ما همیشه بهشت نیست و همون روند سینوسیِ طبیعی همیشگیش رو طی میکنه
میدونی چیه؟اون فیلمه که توش داستان تعریف میکنه و تهش میگه "کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود کیه!!" اینجا تبدیل به این میشه که دلت باید خوش باشه وگرنه آسمون همه جا یه رنگه.

پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸ , ۱۸:۵۹ فاطمه سادات داوری
خودت ما رو به دل طبیعت بردی و ما لذت بردیم خیلی ممنون
چه خوب که حس خوبی بهتون منتقل شده :) خوشحالم
ماااچ 
دوستت دارم
بوووووس هلناز عزیززم
منم دوست دارم :***
گل یاس؟من عاشق یاس هستم..
جای منم یه دل سیر بوشون کنید لطفا: )
اره یاس 
:) حتما.جاتون خالی ؛)
امروز یه مسئله حسابی ذهنم رو سرویس کرده . این که اگر به جای دانشگاه روزانه ی الآنم ، ظرفیت های مازاد یا پردیس شهرهای بزرگ حتی شهر خودمون رو انتخاب میکردم خوشحال تر و پویا تر بودم! وقتی چندتا انتخاب داری و مجبوری یکی رو انتخاب کنی ،اگه بری و سرخورده بشی تا ابد فکر میکنی اون راه های دیگه درست بودن. زندگی اینجا واقعا زیباست آرامشش بکره ... ولی انگار که تو چشمام عادی شدن و سودای شهر شلوغ افتاده تو سرم . ذات انسان همینه . ناراضی از داشته هایی که اگه ازش بگیرن آرزوشون رو میکنه! 
با این همه ولی همچنان چلنج دارم تو ذهنم :/
من شهر شلوغم و اتفاقا وقتی به برگشتن به شهر خودم فکر میکنم همین چیزا باعث میشه پشیمون شم 
اما باید یاد بگیریم پای تصمیماتی که میگیریم بمونیم ؛) نه؟البته شاید هم محک بی ربطی باشه واسش
از اون طرف به چالش کشیدن زندگی بد هم نیست
ولی اگه نظر کلی من رو بخوای ؛ باید بگم اگر اونجا راحتی و مشکلی نداری دیگه به جای دیگه فکر نکن
اما اگه مشکلی هست که حل هم نمیشه و خیلی اذیت میکنه خب بهش فکر کن دیگه چاره ای نیست
بابا بهششششششت :) 
آخیش چه عجب تونستم اینجا کامنت بذارم 

یه دو تا نفس عمییییییییییییق از طرف من بکش و پنج دقیقه به صدای آواز پرنده ها گوش کن ^_____^ 
چشم فردا:))) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan