!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

شاهکار بود

فیلم The room
ساخت 2015 و راجع به دختری که در 17 سالگی ربوده میشه و 7 سال جز یک اتاق کوچک جای دیگه ای رو نمیبینه
داستان بسیار جالبی داشت که من خوشم اومد.

(اگه بهش فکر نکنی اذیتت نمیکنه
if u dont mind it doesnt matter
تصمیم گرفتیم چون نمیدونیم چیو دوست داریم همه چیزو امتحان کنیم)

فیلم  closer
با بازی ناتالی پورتمن. راجع به برخورد چهار غریبه با هم و عکس العملهاشون

(وقتی برگشتم بهم حقیقت رو بگو
چرا ؟
چون بهش عادت کردم ، چون بدون اون ما یه حیوونیم)

فیلم mother . این شاااهکار بود.عالی بود.و به قول یکی از متنقدین فیلمی بود که لبه ی تیغ حرکت کرد.بعضیها حتی تا نیمه های فیلم هم نتونستن تحمل کنن و سینما رو ترک کردن.و بعضیها تا انتها و با لذت دیدن.
راستش فیلم برای من سنگین بود.بار ها اومدم بیخیالش شم اما نمیتونستم.حتی نمیتونستم لحظه ای فیلم رو متوقف کنم.عالی بود
اگه فیلم رو دیدید این نقد رو هم حتتتتما بخونید 

(تو هیچوقت عاشق من نبودی.تو عاشق عشق من به خودت بودی)
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan