!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

رویاها رو میشه توی بیداری دید :) [2]

سی آبان 1397
یکی از به یاد موندنی ترین روزهای عمرم بود که خیلی خیلی خوش گذشت :) 
کاخ نیاوران ، بوستان نیاوران ، تجریش و بازارهاش و نهایتا فودکورت و مترو
دیروز دیگه تموم نمیشه!
دوازده ساعت دوست داشتنی رو گذروندم
یه پست دیگه  با همین عنوان داشتم.اونجا تحقق آرزوهای نوشته شده ام بود.ولی این یکی محقق شدن آرزوی نانوشته امه.
امیدوارم بتونم قدر همه ی داشته های زندگیم رو بدونم...

الان ساعت پنج صبحه! دیشب که رسیدم خوابگاه همینطوری شام نخورده ساعت نه خوابم برد و دو ساعتی هست که بیدارم
کلی درس برا خوندن و کار برا انجام دادن دارم.دوست دارم بیام اینجا خاطراتم رو ثبت کنم اگر فرصت بشه
مرسی از احوالپرسی هاتون.همه چیز خوبه.خداروشکر :)

چقدر خوب که روزهاى خوشى رو میگذرونى..

بیشتر بشه این روزها و حس هاى خوب تو زندگیت الهى :)
:) خیلی واسشون صبر کردم اما ...
ممنونم عزیزم.مرسی
شما هم روزهای فوق العاده ای داشته باشید
فکر کنم الان ۱۰۰ سال جوون تر شدید (روحی)
:)) شاید
خداروشکر
همیشه شاد باشی ..

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود
گاهی بساط عیش خودش جور میشود
گاهی دگر تهیه بدستور میشود
گه جور میشود خود آن بی مقدمه
گه با دو صد مقدمه ناجور میشود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
ممنونم همچنین :)


واقعا شعر قشنگ و درستیه..کاملا درست
:-)
:)
سلاام
من هم از این روزهای با حال دارم.‌‌‌..
خیلی هم عشقند...

سلام
خداروشکر
هر روزتون همینطوری خوب باشه الهی
خدارو شکر که اوضاع خوبه عزیزم :)
مرسی عزیزم
امیدوارم واسه شما هم عالی باشه
اوقات خوشت زیاد باد....
ممنونم عزیزم همچنین
کلا تهرانگردی خیلی عالیه😊
اگه وقت شد جاهای دیگه رو هم برید
دوستان همراه هم خیلی مهمه :)
حتما...
امیدوارم وقت شه.درس و دانشگاه که فعلا احاطه مون کرده :/ :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan