!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

این بود تعطیلات

روز اول دو ساعت بعد از اینکه من رسیدم خاله ام و پسر وسطیش! هم اومدن.تا یکم جو آروم شد خواستم استراحت کنم 6_7 تا از دوستام اومدن و تا 11 شب با هم بودیم
روز بعد خونمون نذری داشتیم و خانواده دخترعموی مامان و عموی خودم هم به خاله ام اضافه شدن.و البته دوستم الف
پنجشنبه هم عصرش رفتم مهمونی
این همه هم تهران صبر کردم که برگردم اینجا برم پیش آرایشگر خودم.اونم نبود
و امروز هم به جمع کردن وسایلها گذشت
ساعت چهار هم خونه رو به مقصد تهران ترک کردم! با خاله ام رفتم
و موقع خداحافظی با خانواده ام یکم گریه کردم.راستش خیلی کم اینجا بودم.و اینکه اصلا اصلا اصلا فرصت نشد توی جمع خانواده خودم باشم و باهاشون صحبت کنم
از حسم بگم که وقتی رسیدم نه خونه واسم خونه بود نه خوابگاه... حس میکردم متعلق به هیچ کدوم نیستم.هیچ جا نمیتونم جای پامو محکم کنم
و طبق برنامه هام احتمالا این وضعیت تا ده سال آینده به همین منوال باشه..
پس بیا بهش عادت کنیم
که همه نیازمندی ها و حال خوب کنهامون توی یه کوله جا شن
که یاد بگیریم چطوری تنهایی خوش باشیم
که باد بگیریم مسافر باشیم
که یاد بگیریم چطوری برای یک سفر دوازده ساعته و دوری دو ماهه خانواده مونو بغل کنیم بدون ترس از گریه کردن :)) 
قبلا هم گفته بودم از خداحافظی خوشم نمیاد.ناراحتم میکنه
الان هم در راه برگشت به تهرانم
دوباره شروع زندگی خوابگاهی و دانشجویی و حواشی....


گزارش کار آزمایشگاهم رو ننوشتم.اون یکی هم گروهیم که ترم آخره گفت امتحان داره نمیتونه به جای من بنویسه.اون یکی که هم کلاسیمه گفت هنوز کارهای مهمترش رو تموم نکرده و فکر نکنه برسه بنویسه
این در حالیه که من آزمایشگاه هشت صبحم رو نمیرسم
و اون یکی ساعت ده رو اگه برسم گزارش کار ننوشتم.
باید برم بگم توی راه بودم و دوستان هم گروهی لطف نکردن دو صفحه خط کشی کنن و یه نمودار بکشن ، فردا خودم مینویسم میارم :/
تازه غذای دو روز آینده ام هم رزرو نکردم یادم رفت :/
عزیزم ایشالله موفق باشی
مرسی آمارانتا همچنین :)
سلام

راستی عیدتون مبارک.... ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنید (تازه ایجاد کردم)
سلام
عید؟کدوم عید؟ :)
حتما
با حالی که خیلی دوس دارم دانشجوی شهر تهران باشم ولی خیلی از این مسائلشم میترسم
چه مسائلی؟دوری؟  هم خوبه هم بده ولی به نظرم ارزشش رو داره
وایی وایی یاد کارای نکرده ی خودم افتادم(((:
موفق شو فقط (:
:)) هعی

حتما :) تو هم بدرخش
عزیزم اومده بودی تعطیلات :) 
نگران نباش انشاءالله تو تمام مراحل زندگی بهترین میشی :)
اره :) 
انشاالله.تلاشم رو میکنم
مرسی عزیزم لطف داری :*
یه روزیم خواهد رسید که وقتی میری خونه دلت برای خوابگاه و دانشگاه تنگ میشه

روز جالبی خواهد بود :)
پاراگراف آخر : استرس نداشته باش اصلا. گزارش کار آز هم مهم نیست واقعا پس خودت رو اذیت نکن. :)
رفتم گفتم سه شنبه ببرم تحویل بدم :) قبول کرد 
مهم که هست البته.پس روی چی نمره میده بهمون؟ 
ای جانتو بگردم.....این همگروهی ها باید تنبیه شن!!!!
منم رفتم سفر نرسیدم هنوز به کارهای این هفته م همه ش بدو بدو میشه واهاییییییییییی.....
یکم مشکوک گفتی پسرخاله وسطی هاااا!!!! خبریه ناقلا؟!!! :پی
توقع که نه ولی دوست داشتم بنویسن ...
اخ دیدی کل لذت سفر رو میگیرن لنتی ها :))

نه بابا خبری نیست.خبری بود میگفتم حتما
اخه داشتم فکر میکردم دوتاشون اول اسمشون میمه.اگه بگم میم قاطی میکنم بعدا که کدومش بوده
سری های اول سخته اومدن از خونه امیدوارم زودتر بهش عادت کنی 
برای کلاسای آزمایشگاهم با استاد صحبت میکردی یه سکشن دیگه از کلاساشو میرفتی که حضورتم بزنه!
در مورد گزارش کار هم بعدا میبینی یه نفر یه گزارش کار میاره همه از روزش مینوسن:)) ما که شبایی که فرداش کلاس داشتیم گزارش کار بین اتاقا میگشت:)) 

خیلی سخت بود واقعا
دیگه تا پایان دی ماه که همون پایان ترمه نمیرم

صحبت کردم اتفاقا هفته قبلش.اون یکی گروه کلاسمون یک جلسه از ما عقب ترن و هفته بعد که من برم سر کلاس خودم اونا روش بعدش درس قبلی ما رو دارن!
باید میرفتم با بچه های رشته های دیگه که اونم تایمش به من نمیخورد

اره اره :)) گزارش کارهای منم میدم به پسرها مینویسن
ولی یه عده هنوز تو فاز دبیرستانن بهونه میارن عکس نمیفرستن :)))
چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ , ۱۵:۵۱ اجاره آپارتمان مبله در تهران
زندگی خوابگاهی همینه ... نه برات خونه میشه نه میزاره بری خونه ست :))
امیدوارم زودتر و با آرامش بیشتر این دوره زندگیتون رو تموم کنید :)
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ , ۱۵:۵۱ اجاره آپارتمان مبله در تهران
زندگی خوابگاهی همینه ... نه برات خونه میشه نه میزاره بری خونه ست :))
امیدوارم زودتر و با آرامش بیشتر این دوره زندگیتون رو تموم کنید :)
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
لیمو کجایی؟
درگیر درسهای دانشگاه و خوابگاه و تفریحات جانبی
خوبی آرام جان؟
لیییییییییییییمووووووووووووو خووووووووووووبیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟

من جیک هستم

چه رشته ای قبول شدیییییی؟؟

چقد دوستت دارممممم
سلااام عزیزم
خوبم تو خوبی؟
میییشناسمت دخترجان مگه میشه یادم بره

علوم پاایه :))) 
عزیزم *.....* کجا بووودی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan