!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سر کلاس داشتم پست می نوشتم!

سرکلاس نشستم منتظر دانش آموزهامم که بیان
اخه قرار شده دوشنبه ها هم بیایم که زودتر تموم شه ولی من خبر نداشتم و بنابراین دانش آموزهامم بی خبرن
بگذریم
جلسه قبلی استادم دختر کوچولوش ک رو آورده بود
ک جزء معدود بچه هاییه که حالام که ۸_۹ سالشه دوستش دارم و واسم جذابه
من بچه ها رو تا زمانی که نمیتونن حرف بزنن دوست دارم!
بهش گفتم میای با من بریم سر کلاس؟! مثل اینکه اونم منو دوست داره سریع دستمو گرفت و رفتیم
اون روز خیلی حال و حوصله نداشتم با بچه ها کل کل کنم.وقتی داشتم دیکته هاشون رو بررسی میکردم با همدیگه بحث میکردن ! منم به کارم ادامه دادم و چیزی بهشون نگفتم
ک شاهد همه ی این اتفاقات بود
امروز مامانش منو دیده میگه لیموجان بچه ها اذیتت که نمیکنن؟
گفتم نه!! چطور؟
گفت ک اومده میگه لیمو خیلی مظلومه دلم واسش سوخت :)))

نیم ساعت گذشته و فقط ۶ نفرشون اومدن
من دارم پست مینویسم و همزمان به بچه ها پای تخته دیکته میگم
محمدرضا فکر میکنه سرم تو گوشیه حواسم نیست , میخواد به یکی از دخترها تقلب برسونه میگه بعد از u  بنویس آی
اون مینویسه e
میگه نههه نههه اون آی که نقطه داره نه این یکی!!
سرمو آوردم بالا نگاشون کردم همشون ترسیدن :-D من همون مظلومه ام!

+در کلاس رو باز گذاشتم که بچه ها اومدن ببینمشون.یهو به خودم اومدم دیدم مامان ک داره تماشامون میکنه! بچه هام ساااکت *.* منم با اقتدار (:d) داشتم درس میدادم
+پست قبلی بود؟اومدم خونه دیدم مامان و بابا رفتن خرید واسه منم لباس قرمز و مشکی خریدن!مامانم میگه زنگ بزنم به دوستت ببینم اینی که دعوتتون کرده کیه! گفتم رفتن به اونجا واسم اهمیتی نداشت و نمیخوام هم برم
گفت خب پس بهتر :)))
+کامنتها رو به زودی جواب میدم

منم زمانی که زبان درس میدادم، یه دانش آموز به اسم محمدرضا داشتم
خیلی خیلی دوسش داشتم
یه پسر بچه 10 ساله باحال
تنها پسر کلاسم بود
اما به خاطر من نرفت کلاس پسرا!
یادش افتادم گفتی محمدرضا :)
فکر کنم رضای قصه ی ما ۱۴ سالشه خیلی هم شیطونه
میاد به تمام دخترام تیکه میندازه :-D 
اینم اتفاقا از کلاس پسرا میاد کلاس من :))) چه شباهت جالبی
تم قرمز مشکی یعنی باید حتما لباس قرمز و مشکی بپوشی؟!  
جل الخالق، من اینو فقط تو مراسم های هالیوودی و تو فیلم ها دیده بودم :| 
بنظرت یکم.بد نیست به آدم بگن لباس این رنگی بپوش ؟! کت و شلوار حتما بپوش ،کفش پاشنه بلند بپوش!  
منظورم همون جشنواره های هالیوودیه ها. چون مثلا تو جشنواره کن کفش پاشنه بلند برای خانم ها اجباریه :/
اره همونه
یکی دو ساله من دارم توی اکثر تولدها میبینم , حتی بعضی مهمونی ها
توی جشنواره ها به نظرم نه,چون یه نظم خاص واقعا زیباترش میکنه.اما توی مهمونی ها چرا.خیلی خوشم نمیاد!
ئه؛ الآن فهمیدم که بیشتر شما بچه ها رو اذییت می کنید... :D

واقعا چقدر خوبن این بچه ها : )
:)))))) نه انچنان کاری باهاشون ندارم :-D

خیلی*.*
اها الان گفتی تولد یادم اومد. 
یکبار عکسی دیدم از تولد بچه های ایوانکا ترامپ بعد یکی ریزش نوشته بود اینم تولد نوه رییس جمهور آمریکا بدون تم و  تجملات.  در واقع تیکه انداخته بود که ما همش دنبال تم و این جور چیزهاییم 
اره دقیقا
سختش میکنن
قراره دور هم خوش باشیم نه این تجملات
معلمی خیلی خوبه ^_^
معلم این اموزشگاه های خصوصی بودن رو دوست دارم
اموزش و پرورش نه 
:-)
این تقلب های بچه ها واقعا لذت بخشه!
اوج مهربونی رو بهم میرسونه این کارشون!
 یه شیطنت خاصی داره و جالبه اما کلااا موضوع درستی نیست.
مهربونی رو با چیزهای دیگه میشه نشون داد نه؟ :-)
بله، تقلب و اتفاقات درباره اش؛ ناپسند است.
:) 
ای چشم غران!!!! ای ترسناک :دی
:))) همه وقتی میخوان اخم کنن ابروهاشونو گره میزنن اما من ابروهامو میفدستم به سمت پیشونیم :)))) مدلش یه طوریه که اخم طور میشه :-D
همون قیافه مظلوم رو در نظر بگیر :-P
یاد نوجونی خودم افتادم میرفتم زبان یه معلم داشتیم یه دختره خیلی خوشکل بود اومد خودشو معرفی کرد گفت اسمش جولیاس من تعجب کردم گفتم مگه میشه رفتم به مادرم گفتم اونم از خالم پرسید که معلممون رو میشناخت بعد فهمیدم اسمش اکرم هست ولی خدایی اسمش به قیافش نمی خورد
:))))) جولیا چرا معرفی کرده پس؟

چه خوبه . معلم های با اقتدار و بیشتر میدوستم . حتی سختگیرا و اخموهاشونو بیشتر آخه وقتی یه بار میخندن خیلی خوبه ^_^ 

من از همونام که یکی دوبار میخندم :)) یه وقتایی یه کارهایی میکنن که دیگه واااقعا نمیتونم خودم رو کنترل کنم میزنم زیر خنده

نمیدونم
:))
ینی منم تو ذهن اینا میمونم همینطوری؟ :-) خیلی خوبه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کلاس خصوصی هم داری ********* ****** یه معلم اخمو! ********** 
:)))))))))))) عالییی بود :)))

نه همون کلاس قبلیه ست , فقط شده سه روز در هفته به جای دو روز
منظورم از خصوصی , آموزشگاه خصوصی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan