!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ماه و ماهی و دوباره ماه!!

تقریبا سه سالی هست که من آهنگ ماه و ماهی حجت اشرف زاده رو گوش ندادم
یادمه چندین ماه تنها آهنگی که توی گوشیم داشتم همون بود از بس بهش علاقه داشتم.و البته خب یه خاطره هم دارم ازش
حالا چرا دیگه گوش ندادم؟! چون ازش میترسم! خیلی هم میترسم! یکی از عجیب ترین پارادوکسهای احساسیم هست
در حدی میترسم که الان مادرم , پدرم , تک تک دوستام و حتی پسرخالم! میدونن نباید این آهنگ رو در حضور من گوش بدن
حالا از بیرون داره صداش میاد و انقدر بلنده که دلم میخواد برم پنجره رو وا کنم یه چیزی بهشون بگم :-\ آخه ساعت دو نیمه شب؟

+و چه ماه گرفتگی قشنگی بود(هست)! با پدرم رفتیم نظاره گر باشیم ,برگشته میگه این آخرین باریه که همچین چیزی تو عمرم خواهم دید :-\
ولی البته که منم همینطور!

+ تلألو غبار ماه در سینه ات
آن ستارگان در چشمانت
گویا تو زاده ی کیهان و کهکشانی
و فرمانروای آسمان و افلاکی
عجب! نگفته بودی! انشالله صد سال زنده باشن و باشی! اما تا جایی که من میدونم این ماه گرفتگی نه آخرین بلکه طولانی ترین ماه گرفتیگی قرن هست ! پس دونت واری! ماه گرفتگی های زیادی میتونه در راه باشه! وقت زیاده!
گفته بودم! :)) یادت نیست
مررسی  همچنین *.*
اره اخرین ماه گرفتگی نبود , این شرایط طولانی ترینش رو گفتیم

تو ماهی و من ماهیه این برکیه کاشی ...
اندوه بزرگیست زمانی که  نباشی! 
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم 
اندوه بزرگی ست چه باشی چه نباشی!

همون آب ته رانیه! 

تو یه  توچولوی ماهی بودی؟ 
ماهت تی بود؟
ماهی تی بودی تو لیمو؟! 
برم بوفش تنم؟ 
سنام لیمو! 
چرا نوشتیش؟ :-\ 

:)))

سلام فسقل عمه اش :)) هیچکدوم تقریبا 
دیشب حسم رو نسبت به این خسوف گم کرده بودم.هیجان دیدن یک چنین چیزی و حزن دیگه ندیدنش تا وقتی زنده ام،قاطی شده بود.هنوزم این حزن باهامه.یه جورایی حس کردم چقدر عمرمون کوتاهه که فقط یه بار میتونیم شاهد چنین خسوفی باشیم.طولانی ترین خسوف قرن 21
دقیقا همین حس بود ..
در اینکه عمرمون کوتاه هست یا نیست فعلا نمیتونم چیزی بگم! و الان برام چالش برانگیز شد که کوتاست واقعا؟

  از نگاه عمر کهکشانی کوتاهه.از نگاه بالا به پایین.از نگاه کهکشهانی به زمین.
اما از نگاه زمین به زمین و تن به تن همین که یکی 60رو رد کنه خیلیه 😂
اون که خیییییییییلییییی کوتاست
اما دارم فکر میکنم ایا برای خودمون کفایت میکنه یا هرکی دوست داشت چقدر عمر کنه
زییاترین تصویرسازی که توی آهنگ ها دیدم همین بوده 

البته اگر آهنگ هایی که چاووشی از مولانا خونده رو حساب نکنم
واقعا زیباست

:) چندتاییشو شنیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan