!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Good will hunting 1997

خب از فیلم rough night که کمدی بود اما نمیدونم چرا منو نخندوند  بگذریم برسیم به "ویل هانتینگ نابغه"
بن افلک نویسنده و یکی از بازیگرهای نقش اصلیش هست
دومین فیلمی هست که از بن افلک میبینم.اولیش همون live by night(تا شب زنده بمان) بود که معرکه بود.بازیش هم خیلی خوبه
ویل یه نابغه ست و اهل جنوب شهر اما یه پروفسور ریاضی برنده فیلدز اونو کشف میکنه و میخواد که بهش کمک کنه
فیلم توی فضای درس و دانشگاه و شیطنت نوجوونی و روانشناسیه.
حتما پیشنهاد میشه :) من که از ۳ نیمه شب تا ۶ صبح درگیرش بودم! کل شب رو نخوابیدم و طلوع خورشید رو هم دیدم

ویل یه دیالوگ سیاسی فووق جذاب داشت که طولانیه نمیشه نوشت!
دیالوگهای روانشناس ویل رو فقط مینویسم که اصل داستان فاش نشه:

اگه ازت در مورد عشق سوال کنم احتمالا یه غزل عاشقانه برام میخونی.ولی تو هیچوقت به زنی نگاه نکردی که بخوای جونت رو فداش کنی.یکی رو بشناسی که با چشماش تو رو اندازه بگیره.احساس کنی خدا یه فرشته رو فقط برای تو فرستاده رو زمین.یکی که میتونه تو رو از اعماق جهنم نجات بده.و تو نمیدونی فرشته ی اون بودن چه حسی داره . که بهش اون عشق رو بدی و تا ابد به پاش بشینی

تو نمیدونی فقدان واقعی یعنی چی , چون فقط وقتی اتفاق میفته که یکی رو از خودت بیشتر دوست داشته باشی.شک دارم جرات داشته باشی اینطوری عاشق یکی باشی

اون از تموم خطاهای ریز من خبر داشت.مردم به این چیزا میگن نقطه ضعف,ولی اینطور نیست.اینا چیزای خوبی ان.(همسرشو میگفت)

تو کامل نیستی رفیق! اما بذار خیالتو راحت کنم که اونم کامل نیست.اما میتونید همو کامل کنید.کل قضیه همینه.صمیمیت در همین مورده


سلام این فیلم فوق العادس
اون دیالوگ راجع به نقطع ضعف افتادم یاد مثالی که براش زد و دوباره خندم گرفت
سلام
خوش امدین
عاالی بود
:))))) وای اره اونم باحال بود.
سلام
این فیلم معرکه است!فیلم نامه!بازی!همه چیزش!رابین ویلیامز هم که دیگه نگو...واقعا نقش روانشناس کاربلد رو خوب بازی میکنه
سلام 
خوش امدین
همه هم لذت بردن , واقعااا عالی بود :)
چه قشنگ :)
وقت کنم حتما نگاه میکنم !
اره اره اینو ببین حتما :-)
من که ندیدمش، ظاهرا عالیه :)
اره حتما پیشنهاد میشه جناب شریفی :)
باید فیلم نگاه کردنی ی باشه
اگه دیدی بهمون بگو , و امیدوارم که لذت ببری :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan