!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

من برگشتممممم

سلام به همه :)
امیدوارم حالتون خوب باشه , خوبید؟!
خب من باز برگشتم به خونه ام
میدونید چی میشه که گاهی خونه خودمونو ترک میکنیم؟
هم خونه هامون جامونو تنگ میکنن , همسایه هامون نامهربونی میکنن یا شیطنت های خاص خودشون
که تو مجبور میشی برای آرامشت خونه ی خودت رو ترک کنی
راستش این اخری ها اصلا اینجا احساس امنیت نمیکردم , مجبور بودم برای هر کامنتی هر پستی هر حرکتی یه توضیح بدم
کلا تصمیم گرفته بودم اینجا رو رها کنم و برم یه جا دیگه دوباره ناشناس شروع کنم به نوشتن اما یادآوری تمام دوستای خوبی که اینجا دارم و لحظاتی که گذروندم نذاشت
حالا بماند که بعضی دوستان کلمه حریم شخصی براشون تعریف نشده ست , و حتی سمت چپ وبلاگ رو هم نمی بینن
باور کنید منم گاهی کنجکاو میشم راجع به یه پست هایی , منم گاهی عصبانی میشم از یه پست هایی , اما خودم رو کنترل میکنم !! هر جا لازمه کلا سکوت میکنم !! 
لطفا لطفا لطفا با حرفهامون این خونه های امن وبلاگ رو از همدیگه نگیریم , اگه یه بلاگری رو دوست نداریم خب نخونیمش , اگه فکر میکنیم یه وبلاگ داره چرت و پرت محض مینویسه خب قطع دنبال کردن رو واسه همین چیزها گذاشتن دیگه … خلاصه همدیگه رو درک کنیم
نذاریم اینجا بشه مثل دنیای واقعی.
راستش فکر کنم قصد داشته باشم یه سری تغییراتی اینجا اعمال کنم , حتی توی نوشته هام
اما فعلا این پست علی الحساب باشه واسه شروع بازگشتم
و دیگه اینکه دوتا پست قبلی که نتونستید بخونید هنوز هستن روی صفحه وبلاگ.هر چیزی که لازم بود در اون مورد بنویسم رو نوشتم.
سلاااااااااااااام 
منم موافقم حالا برم چک کنم ببینم منو دنبال میکنی یا نه ؟! 
سلللللاااام
دنبال میکنم :)
*_* :))
:-*
خیلی خیلی خوش برگشتی جان😌💛
مرررسی عزیزم
یه تشکر دیگه ام واسه پستی که راجع به هفته اخر کنکوری ها نوشتی :-*
سلام لیمو خانم :))
همین چند دقیقه پیش یه شربت آبلیمو خنک درست کردم خوردم یادت کردم ^-^
من خوبم :))
خودت خوبی؟
شاید پستای قبلو بخونم بفهمم که حالت چطوره!

+موقع نوشتن به هیچکس فکر نکن!
منم همیشه از این موضوع اذیت میشدم و میشم
و حتی یه وبلاگ ناشناس ساختم تو همین بیان بلاگ :|| اما نمیدونم باید چیکار کنم! باید ناشناس بنویسم ایا؟ یا باید فکر قضاوت شدنم نباشم؟ فعلا هنوز تصمیمی نگرفتم کدوم راهو برم ولی منم مثل تو با این بچه های خوب انس گرفتم و نمیتونم ازشون جدا بشم و ناشناس پستاشونو بخونم و هیچی نگم :(
سلام :)
الهییی .. مررسیی .نوش جان
خداروشکر 
منم خوبمممم ممنون

قضاوت شدنه اصلا مهم نیست , هرجا بری قضاوت میشی.اظهار کردنش یا دخالتها و سوالهای بیخودی یکم اذیتم میکنه
لیمو جان خدا قوت عزیزم :))
خسته نباشی :)
ان شالله بهترین نتیجه رو میگیری :*
مرسی پرواز عزیزم :-*
لطف داری *.*
انشاالله
خوش برگشتیییییییییی
مرررسییی آسوکا :) 
سلام خانوووووم *_*
سلام جییکیی :) :-*
خوش برگشتی*__*
بوووووووووس:**
مررسیی نلی جان :-* :-*
خوش برگشتی...کاش حریما رعایت میشدن...کاش
ممنون مه سو :)
کاش
منم برگشتم =)) 
چطوری؟ 
خوبییی گلاویژ؟تو خیییلی بیشتر نبودیا 
من خوبم عزیزم .مرسی 
بسلامتی و دل خوش :)
مرسی معلوم  :-)
سلام لیمو جونم :)
خوشحالم برگشتی
برات آرزوی موفقیت دارم

سلام عزیزم :)
ممنووووونم سلامت باشی 
امیدوارم حال دلت خوش باشه :-*
سلام سلام سلاااام
خوش برگشتی
سلاااام
مرسیی :-)
يكشنبه ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۳:۴۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام
منتظر خبرهای خوبت هستیم:-)
سلام 
ممنون :-)
خداروشکر منم خوبم :) 
آره من دوماه نبودم، فکر کنم تو 6سال وبلاگ نویسی اولین باری بود که آرشیو یک ماهم خالی موند... 
خداروشکر 
الهی :) حالا از این به بعد جبران میکنی ;-)
خوش اومدی😊
مرسی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan