!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سلام ۹۷

عیده ! 
عیدتون مبارک ... سال خوبی داشته باشید ... 
برسید به همه آرزوهاتون ... ببینید همه محبوب هاتون
پر باشه از خنده های از ته دل و شیطنت های کودکانه از نوع درونش!
سلامتی میوه ی هر ثانیه تون و آرامش مهمون دلتون ...
هر روزتون پر از حس خوب عید , هر روزتون نو :)
سلام :)

سال خوبی داشته باشید ان شاءالله
سلام جناب قدح


خیلی ممنونم همچنین شما
عیدت مبااارررک:)
مررررسی دوست من همچنین :-*
سلاااام لیمووویی 🤗 عیدت مبارک😊🌸🌿
سلام عزیزم 
مررررسییی :-* همچنین
سلاااممم
وای چه ارزوهای خوبی، الهی آمین:)
عید شما هم مبااارک:)
سال ۹۷ براتون ارمغان کلی شادی و نشاط باشه:)
سلااام :-)
آمین برای همممه مون :-) 
مرررسیی , لطف دارید
نوروزت مبارک باشه لیمو جان😍❤️❤️❤️
مرررسی تیارای عزیزم همچنین :-* سال خوبی داشته باشی
سلام.
سال نو شما هم مبارک.
انشاءالله به هر آرزویی که دارین و به صلاحتونه هم برسین.
:)
سلام 
خییلی ممنونم . مرسی 
همچنین
سال نو مبارک باشه بسیار
آرزوهای خوب دارم برات
سلام جناب هاتف 
خیلی خیلی ممنونم , عید شما هم مبارک 
منن همینطور برای شما :-)
سلومممم لیمو جون😍
ببخشید دیر به دیر پیام برات میدارم😳
عیدتتتت مبارکککککک عزیزم😍😍💜😘💋😻
انشالله امسال به موفقیت های خیلی خوب برسی و هم چنین آرزوهات :)
سالم و پر نشاط و پر از خبر های خوب و دوست داشتنی :)))
سلام عزیزم 
این چه حرفیه , شما کم لطفی های منو ببخش و عذرم رو بپذیر :-* ایشالله جبران میکنم 
عیدت تو هم مبااارک و امیدوارم سال خوووبی داشته باشی
ممنووووون
عیدت مبارک :))
مررسییی همچنین :-*
عیدت مبارک لیموی عزیزم 😍 سال خوبی و پرصفایی داشته باشی ;) 
ممنوووونم عزیزجان 
عیدشما هم مبااارک 
بهترینهارو برات ارزومندم :-*
سلام لیمو جان
سال نوت مبارک 
ان شاءالله امسال بیای هی برامون از فتح قله های موفقیتت بنویسی 
سلام اقای هشفت :-) 
ببخشید از اوضاع من باخبرید نتونستم بیام تبریک بگم 
ممنون عیدشمام مبارک و بهترینها رو براتون ارزومندم 

انشالله 
خواهم که قلب گرمت، آماج غم نگردد / باغ دلت الهی، دشت ستم نگردد/اشک ندامت ای جان، از چشم تو نبارد / دنیای آرزویت، مرداب غم نگردد
ممنونم حانیه جان. سال نو مبارک و امیدوارم سال خوبی داشته باشی :-*

راستی خوش اومدی :-)
لیمو جان من تو وبلاگ دلژین با اسم لبخند یا همون :)کامنت میذاشتن بعد دیدم یه شخص دیگه با همین :)کامنت گذاشت مجبور شدم اسم کاربری ام رو از :) به "حانیه :)" تغییر بدم من همون لبخندم هاااا :)
دلت شاد 
:-*
لیمو جان من تو وبلاگ دلژین با اسم لبخند یا همون :)کامنت میذاشتن بعد دیدم یه شخص دیگه با همین :)کامنت گذاشت مجبور شدم اسم کاربری ام رو از :) به "حانیه :)" تغییر بدم من همون لبخندم هاااا :)
دلت شاد 
عههه وااقعاا؟؟ پس همون لبخند دوست داشتنی خودمونیییی :-* مرررسی که گفتی عزیزم
زنده باشی مهربون 😘😘😘😘😘
بوووووس
عِه سلام
چقه وقت گم کرده بودم وبلاگتونو هی از تو کامنتهای وبلاگ دلژین پیداتون میکردم هی گمتون میکردم خلاصه درگیر بودم تا اینکه دیگه امروز آدرستونو گذاشتم تو وبلاگم.دیگه خیالتون راحت گم نمیشید (!!!!!!!) :D:D:D:D

عیدتون مبارک خانوم. برا خاطر شخصیت خوبتون دوعا مینومویَم به هرچی که صلاحتانه برسین

دوزدار شما
سلام دوست جدید عزیز :-)
خیلی ممنونم از لطفتون
خداروشکر :-D 

عید شما هم مبارک , سال خیلی خوبی داشته باشید 
چقدر خوبه ندونی و یکی واست دعا کنه !.و چقدر خوبتر که بفهمی اینو :-) مرسی مرسی
 ارزوی بهترینها برای شما
جدید نیستما فقط یه مدت کوچولو نبودم (آیکونِ ایش ) :/
اخه بلاگر با اسم من منم هم داریم , الان قاطی کردم :-D اگه میشناسمت از قبل.بهم نشونی بده لطفا
قبلا بااسم جیک کامنت میذاشتم
کم میذاشتم ولی میذاشتم :D
اهااان جییییک 
خوبییی؟ 
معلومه که یادمههه
بله شوما بهتری؟!

درسا خوب پیش میره؟
مرسی خوبم :-) درسها هم تا الان که عالی. ببینم چی میشه .:-)
خیلیم خوب.خداروشکر
:-*
ببخشید میگم وبلاگ طعم گس زندگی رو پیدا نمیکنم.آدرسشو دارین؟
منم هرچی گشتم توی لیست دنبال کننده هام نبودش , هرچند خیلیییی وقته نمینویسه مریم اما الان برام سوال شد چرا توی لیستم نیست 
بازم میگردم اگه پیدا کردم همینجا میذارم واست 
یا اگه شما پیدا کردی ب منم بده :-P

اینه ولی حذف کرده :-( 
http://l-lope.blog.ir
آها. چ بد. ایشالا رجا هست موفق و شاد باشه
الهی امین
سلام لیمو عزیز
سال نوت مبارک ان شاء الله موفق باشی عزیزم💋💖🌸
به به ببین کیی اینجاااست 
سلااام اروشا جانم حالت خوبه؟چخبر؟
مررررسی سال نو شمام مبارکککک , با ارزوی بهترینها
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan