!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

و تمام

کمتر از ۲۴ ساعت دیگه صدای زنگ ۹۷ رو میشنویم 
شما لیست آرزومندی ها دارید؟لیست اهداف چی؟!
من پرم از آرزوهای به ظاهر دست نیافتنی و محال که از تلاش کردن براشون نمی ترسم
همین که برای رسیدن بهشون تلاش می کنم بهشون میرسم! دقیقا همینطوری... اگه در ظاهر هم اتفاقی نیفته باز هم دلم آروم و راضیه
حالا صخی دعوتم کرده به چالشش , از ۹۷ چی میخوام.
راستش طبق معمول دارم فی البداهه می نویسم , از قبل هم بهش فکر نکردم , به جز اون آرزوهام که همیشه براشون تلاش میکنم ؛
من از ۹۷ آرامش خاطر ,
سلامتی ,
سایه ی خانواده ام ,
موفقیت درسی ،
حضور و بقای دوستهای خوبم ،
و پررنگ شدن ریشه های انسانیت درونم رو میخوام
سلام :)

بهترین ها رو برای تمام دوستانم از جمله شما آرزومندم :) ان شاءالله

عیدتونم مبارک
سلام 
خییلی ممنونم از لطفتون. منم همینطور برای شما
عید شما هم مبارک
ایشاالله سال خوبی داشته باشی
همچنین 
مرسی 
خوش امدید :-)
احسنت!
ممنون:-)
مرسی که برای چالشمون هم اسم گذاشتی^____^ 
امیدوارم موفق باشی و برسی بهشون 
ماچ یو لیمو:* 
^______^ 
قربانت عزیزم 
مرررسییی صخی , منم امیدوارم برسی به هرررچی که میخوای 
:-*
ماچ ماچ ماچ
دوتا اینور 
یکی اونور*_____*
:-)) فلسفه اش چیه؟
من میخوام هرطرف دوتا باشه اصن *.* اون ور احساس کمبود میکنه 
ماااچ بوووس به توان دو :-D
موفق باشی و به آرزوهات برسی ان شاءالله😊
مرسی :-) شما هم موفق باشییی و.سال خوبی داشته باشی
این عید پر از عطر دل انگیز خداست / سرشار ترین آینه ی خاطره هاست/نوروز خوشت همیشه رنگین با عشق / آراسته با دلی که همراه خداست عید نوروز مبارک :)
لیمو جان انشاءالله 97برات کلی اتفاقات خوب داشته باشه سالی موفقیت دار و همراه خانواده سالی توام با سلامتی و نیکبختی... 
مرررررسی دوست گلم خیلی لطف داری 
منم برات بهترییینها رو از خدا میخوام 
دل شاد , سلامتی , موفقیت و سعادتمندی
سال خوبی داشته باشی و عیدت مبارک
عیدت جلو جلو مبارک :)
مرسی حوای عزیزم , همچنین 
کلللی ارزوی خوب دارم واست :-*
من بیشتر :))
*...*
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶ , ۰۹:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به همه آرزوهای خوبت برسی ان شاالله:-)
مرسی حوراجان همچنین 
سال خوبی داشته باشی :-)
*__*

عیدت میارک:)
مررررسییی عزیزم همچنییین
سال خوبی داشته باشی
من آرزوها و اهدافم رو تو کاغذهای کوچیکی مینویسم و داخل قوطی آرزوهام میندازم
چقددددر قشنگ :) وقتی هم محقق شد بنداز تو دریا ! 
الهی که برسی به تک تکشون

و خوش اومدی
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan