!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آدم ها را به خوب بودن بی میل نکنید

تصور کن فرد پر مشغله ای هستی ولی با تمام شلوغی ها حواست به عزیزانت هست , اگر کمکی از تو بخواهند نه نمی گویی و ترجیح میدهی به جای بهانه تراشی فشرده تر کارهایت را انجام دهی تا دل دوستانت را هم نشکنی 
بعد نوبت به خودت که می شود , در روزهای شلوغی شان تو را از یاد می برند ! گرفتارند و وقت ندارند
اگر کمکی ازشان بخواهی , بهانه ها را یک به یک ردیف میکنند
ساده بگویم ؛ آماده اند تا دلت را مثل شیشه با سنگ تکه تکه کنند. دست خودشان نیست , آدم های بدی هم نیستند. تک بعدی اند
تو هم تمام این داستان ها رو می بینی , لمس میکنی , می گذری . اما من از آن روزی می ترسم که بشوی لنگه ی یکی از همان ها
یا نه ... ترس واقعی ام از روزیست که خودت را تک و تنها میان خیل عظیمی از رفیقان به ظاهر رفیق بیابی...
شاید هم کوله بارت را بستی و گذاشتی و رفتی!

دلم خونه :)) ولی خب بهتره وانمود کنم همه چی گل و بلبله...
هعی...
طبیعتا یه روزی خسته میشی ولی امیدوارم پیچ مثبتش وا شه واست .:-)
می دونم بگم تعریف از خوده ولی می گم .
من هم لب مرز ام ...
تعریف از خود نیست... گلایه ست
لب مرز بودنه خیییلی سخت تره . اون طوری حداقل تکلیف مشخص بود :-(
فک می کنم چند تا کمک دیگه کنم و چند تا بی محلی دیگه ببینم منم برام آدما مهم نمیشن!
یعنی میرم تو دسته اونا . الان لب مرزم ... فعلا نمی دونم چند چندم. 
خودمم همچین حالتی ام.میفهمم 

اینکه کسی در هر مواقعی خصوصا سخت برات وقت میزاره اوج بیشعوریه ک تو همون شرایط تنهاش بذاری و براش وقتی نذاری...
کم نیستن !

متاسفانه..
چی بگم :-(
فک کنم بعضیا فک میکنن خوب بودن فقط وظیفه طرف مقابلِ:(
:-))) شاید 
ویرایش کردم.
فقط به عنوان منبع آدرس کانال من رو هم اضافه کنید .با تشکر :)
مرسی :-)
ادرس کانال؟
رفیقانِ به ظاهر رفیق !
واقعا وحشتناکه !
خیلی هم وحشتناک! 
:-)
متاسفانه همین طوری:(
:-( میگذره...!
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ , ۱۹:۲۴ آمانیتا موسکاریا🍄
حرف دل منم بود:((
هعی...
همه مبتلاییم
خوب بودن مثل عطر میمونه
هرکی درش رو باز کنه بوی خوش استشمام میکنه
چه تشبیه خوبی 
ممنون.:-)
دلگیر نشو اینکارا خاصیت خیلی از ماهاست.از کسی انتظار نداشته باش تا راحت تر باشی
از ۹۹% شون دیگه هیچ توقعی ندارم..خیلی وقته 
اون ۱% باقی از بین بره دیگه هییچییی :-D
میذاریم و میریم یه روزی:)))
دقیقا..
بلاخره ممکنه روزی همچین موضوعی رو لمس کنیم ولی من همیشه به خودم میگم از هیچکس هیچ انتظاری نداشته باش و همچنان مهربون بمون :) 

مهربونی توی ذات میمونه اما گاهی لازمه واسه بعضیا دریغ شه
:-)
پس چنین آدم هایی هم هستن !!!
به قول پدر، خدا کنه همیشه با بنده های خوب خدا ارتباط داشته باشید
خدا رو شکر همه خوبن و مهم هم نیست که برات وقت نذارن
جنبه شعاری پیدا کرد... اما واقعا دیگه برای من مهم نیست
فرصت خیلی کمتر از چیزیه که فکرش رو بکنید
پس به اینا فکر نکنید
واقعا مواجه نشدین تا حالا؟ خوشبحالتون :-)
بله حقیقتا فرصت کمه...خیلی هم کم

خوب من که جدا از دوستان نیستم... .
اما نباید زیاد اعتنا کرد.
برای من هم بوده و پیش اومده اما جور دیگه ای باهاش برخورد کردم
همه مون اشتباه میکنیم , نا خواسته دل میشکنیم , اما فقط نباید مکرر باشه ... نباید تکرار شه
میشه بپرسم چجوری؟! چون من ایده ای ندارم...اگه چیزی بلدید ممنون میشم به اشتراک بذارید :-)
بستگی داره که طرفتون چه کسی باشه
یه سری موارد خیلی شخصیه نمیتونم بگم
اما تا به حال سعی کردم دل نشکنم یا حداقل اگر هم پیش اومد زودی از دله شخص در بیارم تا بیشتر از این طول نکشه...
اما با ساده ترین کارها میشه محبوب دل ها بود... من اصلا محبوب نیستم
ولی خیلی بهم محبت دارن و از همصحبتی با افراد لذت میبرم
قرار نیست همیشه همه  کارهامون رو  دوست داریم باشن
مهم برخورد من و شماست که بازخورد های خودش رو به همراه داره
چاشنی بی خیالی گه گاهی خیلی به درد میخوره...
باز هم میگم اول) هیچ اتفاقی، اتفاقی نیست و از طرفی حاصل رفتار ما هستش
پس خوب باش تا همه باهاتون خوب باشن
تغییر سختیه اما ناممکن نیست...
به همه لبخند بزنین و با همه خوب باشین چه یه کودک یک ساله چه پیر زن شصت ساله... و جمله حکیمانه خودم ( حکیم نیستم ها :)
زندگی مثل یه طرح ساده می‌مونه بعضی وقتا با تلاش های بی جامون طرح رو شلوغ میکنیم و باعث میشه که طرحمون دوست داشتنی نباشه
پس سادگی کن تا زندگی کنی... سادگی خیلی مهمه ها ^_^
خیلی خیلی ممنون که کمک کردید :-) 
چشم , ساده زندگی میکنیم , دل نمیشکنیم , تغییر های سخت رو به جان میخریم
من از معبود یکتایم فقط یک چیز می خواهم نگیرد هرگز از قلبت امید استجابت رادستانم لایق شکوفه های اجابت نیستند اما از آنجایی که پروردگارم را رحمان و رحیم میشناسم بهترین ها را برایت طلب میکنمقلب پاک از تمام معابد جهان مقدس تر است!برای داشتنش خرسند باش…
ممنوووووون دوست همیشه مهربونم :-* :-* دلت شاد و لبت خندون
سلام لیموی عزیز

 متاسفانه  کم نیستند آدمهایی که تو خوشیها همیشه کنارتن و تو ناخوشی تنهات میذارن

حتی اگه آدم کم توقعی هم باشیم باز هم رفتار این  نارفیقان  آزار دهنده ست  و بعضی مواقع واقعا نمیشه نادیده گرفت

لیمو جان عزیزم امیدوارم هر چه زودتر حال دلت خوب بشه
سلام شین مهربونم

واقعا...
بعضی وقتها دیگه نمیشه تحمل کرد 
من خوبم دوستم , مرسی که حالمو میپرسی :-* :-*
لیمو سلااام! من فکر میکردم که تا کنکور دیگه نمیخوای بنویسی. اومدم دیدم مینویسی;)
سلااممم گلشیفته جان خوبی؟کم پیداییییی بخاطر اینه پس

نه می نویسم . در واقع هستم فعلا
دانشگاه چطوره
آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم سرخی تو از من، زردی من از توجشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک
مررررررسی عزیزم همچنین :-* خوش بگذره بهت
آره فک میکردم نیستی.یه مدت نمینوشتی دیگه آخه. از دانشگاه واست اینو بگم فقط که ما خوابگاهیم و چارشنبه سوری هم هیچ کاری نمیتونیم بکنیم.
ایشالا سال جدید خودت در رشته ی مطلوب تحصیل میکنی و در بهترین دانشگاه بهترین دانشجو میشی ;)
تو حیاط خوابگاه میشه یه کارایی کردا :-P
انشالله.مررررررسی عزیزم از دعای قشنگت :-*
مهربونی از خودت عزیزم:)

خدارو هزار  هزار مرتبه شکر که لیموی ما حالش خوبه :)
قربانت دوست عزیزم :-* بازم ممنونم از لطفت.دلگرم کننده ای
سلام به روی ماه لیموی نازنینم
امیدوارم در سال جدید بهترین اخبار رو بشنوی و دلت شاد شاد باشه و تنت سلامت :)
سلام عزیزدلم :-* 
خوبی؟
خیییلیییی ممنونم از لطفت و منم برات بهترینها رو ارزو دارم همیشه.هرجا هستی لبت خندون و ایام به کامت :-*
من رفتم
امیدوارم الان در ارامش باشی و حالت خوب باشه :-)
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan